אריאל בית הלחמי: יש לנו כמה יתרונות על צרפת החזקה

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | צילום: באדיבות איגוד הכדורסל

מאמן נבחרת העתודה של ישראל אופטימי לקראת המשחק בשבת (19:00) בחצי גמר אליפות אירופה. הוסיף: "אסור לנו לתת להם להאט את המשחק". רוינה: "באים לנצח כמו בכל משחק"

(גודל טקסט)

מחר (שבת, 19:00) תעלה נבחרת העתודה של ישראל למשחק חצי גמר אליפות אירופה מול נבחרת צרפת. החבורה של אריאל בית הלחמי תנסה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון הגדול ביום חמישי על נבחרת ספרד ברבע הגמר, במטרה לחלוף גם על פני המשוכה הצרפתית בדרך למשחק הגמר.

לקראת המפגש החשוב התייחס המאמן אריאל בית הלחמי ליריבה החזקה: "הצרפתים הם אחת הנבחרות החזקות באליפות. מצד אחד יש להם גודל ואתלטיות וסגל מאוד רחב, ומצד שני אני חושב שיש לנו עליהם כמה יתרונות בעיקר בקטע של המהירות של הגארדים". בית הלחמי הוסיף ואמר: "ישבנו וראינו את הצרפתים. אנחנו צריכים לקחת אותם לצדדים החזקים שלנו כמו שעשינו במשחקים הקודמים באליפות. אם הם ירצו להאט את הקצב, אנחנו מן הסתם רוצים לשחק יותר מהר".

לגבי התכונה וההתרגשות בארץ סביב הנבחרת אמר המאמן: "אני מבין שבארץ יש הייפ סביב הנבחרת, אבל התפקיד שלי הוא לגרום לשחקנים להיות בפוקוס ולהגיע למשחק כמה שיותר מוכנים. החבר'ה הוכיחו עד עכשיו חוסן ובגרות מנטאלית ואני סומך עליהם".


שחקני נבחרת העתודה חוגגים אחרי הניצחון הגדול על ספרד (FIBA)

שחקן הנבחרת, מירון רוינה אמר: "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת המשחק. הצרפתים נבחרת מצוינת, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובאים לנצח כמו בכל משחק, לשמור חזק בהגנה ולתת הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי