זוסמן: זה דבר שקורה אולי פעם או פעמים בחיים, ניתן 200 אחוז

זוסמן
זוסמן | FIBA

נבחרת העתודה של אריאל בית הלחמי תעלה הערב (20:00) לגמר אליפות אירופה עד גיל 20 מול קרואטיה, בתקווה לזכות בזהב ראשון אי פעם. הגארד נחוש: "נביא את הכל ומקווה שתהיה שמחה גדולה"

(גודל טקסט)
נבחרת העתודה של ישראל תעלה הערב (ראשון, 20:00) לפרקט בקמניץ שבגרמניה לגמר אליפות אירופה עד גיל 20, בתקווה לעשות היסטוריה ולזכות לראשונה במדליית זהב. במקרה שתפסיד, ישראל תסיים כשסגנית בפעם השנייה ברציפות ובפעם הרביעית בתולדותיה.


 

שחקניו של אריאל בית הלחמי יגיעו אחרי שדרסו 57:83 את צרפת בחצי הגמר, ולפני כן גברו גם על יוון וספרד. יובל זוסמן, שהיה חלק מהנבחרת שהפסידה ליוון בגמר אשתקד, אמר אחרי הניצחון המרשים: "אני חושב שזאת שמחה גדולה. אנחנו באים כל יום מפוקסים, חדים ומרוכזים. מנסים להביא את הכי טוב שלנו. לשמור את ההגנה הכי טובה שאנחנו יכולים ולשחק ביחד טוב בהתקפה, להראות שאנחנו קבוצה ולא שחקנים בודדים.



"אני חושב שלא יפה להגיד שהבסנו את ספרד ואת צרפת כי הן נבחרות מעולות. היו לנו משחקים מעולים. אנחנו שמחים על זה. מחר יום חדש. אולי נהיה שמחים קצת היום, אבל מחר יום גדול יותר מהיום. נביא לתת 200 אחוז ולא 100 אחוז כי זה קורה רק פעם או פעמיים בחיים אולי. רוצים להיות במקום ראשון ולא שני. נביא את הכל ומקווה שתהיה שמחה גדולה מחר". בין אם כאלופת אירופה או כסגניתה בפעם השנייה ברציפות, נבחרת ישראל צפויה לנחות מחר בנמל התעופה בין גוריון אחרי השעה 16:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי