קטש: שיקולי הזימון של שחקן כזה או אחר הם מקצועיים בלבד

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

נבחרת ישראל ערכה מסיבת עיתונאים נערכת לקראת החלון הרביעי של מוקדמות אליפות העולם מול גיאורגיה וגרמניה: "הסיכויים לא גבוהים, אך כל עוד יש סיכוי, נכוון אליו​". מקל: "העובדה שאין לי קבוצה לא תשפיע"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל עודד קטש, מקיים בשעה זאת מסיבת עיתונאים לקראת החלון הרביעי של מוקדמות גביע העולם והמשחקים נגד גאורגיה (13 בספטמבר בתל אביב) וגרמניה (16 בספטמבר בחוץ).

גל מקל פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני אישית מגיע לשבועיים האלה באנרגיות חדשות וטובות.אני באים פרש, מתצרגשים ושמחים שעלינו שלב. גיאורגיה וגרנמניה הן נבחרות טובות מהטופ האירופי. הסגל שלנו קצת השתנה ואני מקווה שניכנס כולנו ביחד לעניינים. מצפים שנשתפר עוד ונשחק טוב.

העובדה שאין לו קבוצה: "אין לי תשובה לשאלה הזאת. זה לא ישפיע עלי. הייתה לי עונה מצויינת. אמרתי לא לכמה אופציות שהיו לי. אני בא לנבחרת בלי דאגה. יכול להיות שתהיה לי קבוצה בעוד יומיים או בעוד שבועיים".

יו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד, עמוס פרישמן: "זאת נבחרת כמעט חדשה. אני שומע רחשים על שחקנים אלה ואחרים של זומנו. עודד קטש הוא המאמן והוא מזמן את מי שלדעתו הם הטובים ביותר. די להתעסק במי שלא זומן אלה באלה שנמצאים בסגל".

המאמן עודד קטש אמר: "שיטת המשחקים החדש של פיב"א מעמידה אותנו בפני אתגרים חדשים. אנחנו לא המדינה היחידה שמשנה פני הסגל שלה מחלון לחלון. הסגל תלוי בהרבה גורמים ואני יכול להתחייב על דבר אחד: שיקולי הזימון של שחקן זה או אחר הם מקצועיים בלבד. בקמפיינים הקצרים אין זמן לבחון שחקנים. בנסיבות האלה יש לבחור את הטובים ביותר ואני מקווה שניצור בסיס שימשוך את הנבחרת שנים רבות.

"ההתנהלות בין קבוצה עם סגל קבוע לבין נבחרת, הוא שונה לגמרי. צריך כל הזמן לעקוב אחרי השחקנים הטובים ביותר כשכמובן נושא המתאזרחים חשוב נקודתית. אין לי ספק שיובל זוסמן הולך להיות אחד השחקנים המובילים בנבחרת וכמה חשוב שנתנו לו לשחק קמפיין שלם בעתודה וראינו את התוצאות המדהימות שהביאו לזכייה באליפות אירופה והנבחרת רק תרוויח מכך".


הסיכויים: "ניאבק על המקום השלישי. הסיכויים לא גבוהים, אך כל עוד יש סיכוי, נכוון אליו. עומרי כספי ביקש להשתחרר להכנות הפרטיות שלו בליגת האן.בי.איי ונענינו לבקשתו".

המתאזרחים: "לנדסברג בחר להתרכז בקבוצה שלו, ג'ו אלכסנדר לא איתנו בשל אילוצים רפואיים. אנחנו לא מכריחים אף אחד להגיע לנבחרת. מי שבא שיעשה זאת ברצון".

המשחק האחרון בחלון הקודם בגלזגו נגד בריטניה: "החברה נתנו לב גדול במשחק הזה. יושה כאן הקפן מקל, שנתן את כולו במשחק שהוביל אותנו להמשך הקמפיין, בחלון הקרוב".

בחירת הסגל: "השחקנים שנבחרו הם בהתאם ליריבות המצפות לנו. חיפשתי שחקנים עם אוריינטציה הגנתית יותר שיוכלו להתמודד עם הגבוהים של גיאורגיה וגרמניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי