מכבי ת"א והאיגוד הגיעו לסיכום: ארבעת השחקנים יטוסו מחר

עודד קטש, יובל זוסמן, ג'ייק כהן
עודד קטש, יובל זוסמן, ג'ייק כהן | עדי אבישי

כהן, דיברתולומיאו, זוסמן ולוי יצטרפו לשאר שחקני הנבחרת בגיאורגיה ויחזרו בטיסה מיוחדת מיד לאחר המשחק כדי לפגוש עם הצהובים את דרושפאקה. "הסיטואציה אינה נוחה לאף אחד, הנבחרת יקרה למכבי תל אביב בפרט"

(גודל טקסט)

לאחר שנרגעו הרוחות בפרשת שחקני מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, נראה שהושג סיכום. ראשי הנבחרת ואיגוד הכדורסל וראשי המועדון נפגשו היום (שבת) אחה"צ והגיעו לפשרה לפיה ארבעת שחקני מכבי שהשתתפו באימון הקבוצה – ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן, נמרוד לוי וג'ייק כהן – יטוסו מחר בבוקר למשחק בגאורגיה וסודרה להם טיסה מיד לאחר המשחק כדי שישובו במהרה לאימוני הקבוצה.

"לכולם ברור שהסיטואציה בכדורסל האירופי כולו אינה נוחה לאף אחד, כאשר הנבחרת יקרה לכולם ולמכבי ת"א בפרט", נמסר בהודעה משותפת של שני הצדדים".

כזכור, אתמול טענה מכבי תל אביב כי רק שניים מתוך הארבעה, אותם היה אמור לבחור מאמן הנבחרת עודד קטש, יחזרו לשחק עם הנבחרת וייעדרו מהמשחק הבא של הצהובים ביורוליג נגד דרושפאקה. כעת נראה כי כל הארבעה יעמדו לרשות שני המאמנים, אך הם צפויים להתחלק בדקות על מנת לשמור על כוחם.

בתוך כך, הסגל למחר פורסם והוא מורכב מ-13 שחקנים: תמיר בלאט, יפתח זיו, ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן, שון דוסון, גיא פניני, תומר גינת, נמרוד לוי, גייק כהן, עידן זלמנסון, אלכס צוברביץ, אדם אריאל, נתנאל ארצי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי