פניני: "בלי הקרבה לא נגיע לכלום". קטש: "הולך להיות קרב קשה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל לקראת המשחק החשוב בגיאורגיה (שלישי ב-17:00): "ההיעדרות של שנגלייה פחות משמעותית". הקפטן: "צריך להמשיך בדרך שלנו"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש מחר אחר הצהריים (שלישי ב-17:00) את נבחרת גיאורגיה, במשחק האחרון של החלון החמישי במסגרת מוקדמות גביע העולם. ניצחון על גיאורגיה ובהמשך, בחלון השישי והאחרון, על גרמניה וסרביה יעלה את החניכים של עודד קטש לאליפות העולם בשנה הבאה בסין.

עודד קטש אמר לקראת המפגש: "משחק קשה מאד. התחושה טובה כי הנבחרת משחקת טוב. צריך לזכור שנתמודד נגד נבחרת קליעה מצוינת עם שילוב בין גבוהים לשחקני החוץ. נבחרת שמשחקת מאד פשוט אבל חכם. ההיעדרות של שנגלייה פחות משמעותית כי מחליף אותו גבוה צעיר ואיכותי".

הקפטן גיא פניני הוסיף: "צריך להמשיך בדרך שלנו. להישאר צנועים עם הרגליים על הקרקע. לאחר הינצחון הגדול נגד סרביה צריך לדעת שללא הקרבה לא נגיע לכלום. במשחק חוץ צריכים להיות יותר שקולים ואחראים, צריך לדעת לעצור את הריצות של הקבוצה הביתית ולהגיב בהתאם".
הבשורה מבחינת קטש ושחקניו לקראת המשחק בטיביליסי היא ההיעדרות של שני כוכבי גאורגיה, טוקו שנגלייה והמתאזרח מאט ג'נינגס שלא שוחררו מקבוצת באסקוניה המשחקת ביורוליג. למרות שאיבדו סיכוי להעפיל לגמר אליפות העולם בשל ההפסד הכפול לסרביה, הגיאורגים ינסו להשלים ניצחון שני על ישראל ולסיים את החלון בטעם טוב.

בר טימור לא יצא עם הנבחרת בשל פציעה בגבו. את מקומו ימלא יפתח זיו. עם הנבחרת יצא גם נתנאל ארצי שיהיה בהמתנה והיה ואחד מהשחקנים לא יהיה כשיר למשחק. למשחק צפויים להגיע לא מעט ישראלים ויהודים החיים בטיבילסי.


פניני בטירוף נגד סרביה: "צריך להמשיך בדרך שלנו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי