הנבחרת שבה ארצה, קטש: "לא אסכם כל עוד יש סיכוי"

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד בגיאורגיה שכנראה חיסל את סיכויי ישראל להעפיל למונדובאסקט, המאמן טען: "יש לנו עוד מטרות ואחת מהן היא שיתוף עוד צעירים, אולי זה יקרה בחלון הבא". ג'ייק כהן: "מעודד שנלחמנו אחד בשביל השני"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחלה אתמול (שני) הפסד דרמטי במיוחד בגיאורגיה, 71:69 לאחר הארכה במוקדמות המונדובאסקט וניתן לומר שיסיכוייה להעפיל לאליפות העולם בסין קלושים, כשגם המאמן עודד קטש מודע לכך – על אף שמסרב לסכם כבר בשלב זה, לפני חלון המשחקים האחרון בפברואר.

הבוקר בשדה התעופה בן גוריון, לאחר חזרתם הכחולים-לבנים מגיאורגיה, נראתה אכזבה רבה על פניהם של קטש והשחקנים והמאמן אמר בקצרה: "זה הפסד מתסכל כי היינו מאוד קרובים לניצחון, אבל עוד יש סיכוי ואני לא רוצה לסכם. יש לנו מטרות ואחת מהן היא לשתף עוד שחקנים צעירים ואולי זה יקרה כבר בחלון הבא".

בדומה לתגובות מיד לאחר ההפסד אתמול, שחקני הנבחרת גם כן ניסו לשדר אופטימיות וסיפרו על הגיבוש בסגל שיעזור גם לשנים הבאות: "עשינו טעויות קטנות וזה עשה את ההבדל, אבל יש לא מעט דברים חיוביים שאנחנו חוזרים איתם", אמר ג'ייק כהן, "נלחמנו אחד בשביל השני ושיחקנו ביחד, וזה מעודד במיוחד אם לוקחים בחשבון שאנחנו נבחרת צעירה".

בשביל להעפיל לשלב הבא כמעט כנגד כל הסיכויים, צריכה ישראל לנצח בחלון המשחקים הבא את גרמניה בבית ואת סרביה בחוץ ובמקביל לקוות שגיאורגיה תפסיד את שני משחקיה הבאים ושסרביה תפסיד באסטוניה. ישנו גם תרחיש לפיו הפסד אחד בלבד של גיאורגיה יספיק, אלא שאז על ישראל לנצח ב-22 נקודות הפרש בסרביה, וזהו לא תרחיש סביר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי