כבר התרגלנו: הפסד שישי ברציפות למכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | צילום: אוד ציטיאט

הצהובים לא מצליחים לצאת מהמשבר וספגו הפסד נוסף, 76:73 להפועל אילת של עודד קטש. זהו הרצף ההפסדים הארוך ביותר בתולדות המועדון

(גודל טקסט)
 האם זהו המשבר הגדול ביותר של מכבי תל-אביב העונה? הקבוצה החבולה של איינרס בגאצקיס ספגה הפסד נוסף, שישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 76:73 להפועל אילת הנהדרת.

הצהובים הגיעו למשחק ללא יוגב אוחיון ואנדרו גאודלוק שצפוים לחזור למשחק מול ירושלים.

הצהובים פתחו את המשחק רע שהשיא השלישי הגיעה ברבע השני, בו ההגנה של הצהובים לא תיפקדה ואיפשרה לאילת לקלוע 26 נקודות מול 16 בלבד של המארחים.

מכבי כמעט חזרה למשחק בזכות רבע 3 טוב של הצהובים איפשר להם לחזור למשחק.

הרבע הרביעי היה נהדר, שתי הקבוצות נראו טוב והצהובים, בזכות יכולת אדירה של פניני (18), סמית' (16) ומקל (15), עלו ליתרון. אבל הקבוצה העקשנית של קטש לא ויתרה ועלתה ליתרון שוב בזכות 5 נקודות רצופות של אפיק ניסים. למכבי הייתה אפשרות לחזור למשחק אבל לנדסברג במשחק בלהת (2 נקודות בלבד) החטיא פעמיים מהשלוש.

גם פניני יכל להחזיר את הצהובים למשחק והחטיא שלשה במאני טיים. סמית' קיבל הזדמנות נהדרת להשוות ולקחת את המשחק להארכה אך גם הוא החטיא.

ההפסד מאפשר להפועל חולון לפתוח פער של נקודה על הצהובים בראש טבלת ליגת העל. מנגד, הניצחון מעלה את הקבוצה של קטש למקום השלישי.



 

קלעו למכבי ת"א: דווין סמית' וגיא פניני 18 נקודות כל אחד. גל מקל 15, ג'ו אלכנסדר 11, קולטון אייברסון 6, ויקטור ראד וסילבן לנדסברג 2 כל אחד, איתי שגב 1.

קלעו להפועל אילת: וויל דניאלס 15 נקודות, לנדון מילבורו 12, אפיק ניסים 10, פריאיי הנרי ונאור שרון 9 כל אחד, חנו קולמן 8, רוברט רות'בארט 6, רג'ינלד באקנר 4, רפי מנקו 3.


מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים פתחו עם ויקטור ראד, גל מקל, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וקולטון אייברסון. אילת בחרה בתום קולמן, רפי מנקו, פריאיי הנרי, רג'ינלד באקנר ולנדון מילבורן. פתיחת המשחק שייכת לצהובים ובעיקר לגיא פניני, שבחמש הדקות הראשונות הספיק לקלוע שמונה נקודות. מנגד, אילת ממש לא מפוקסת ומאבדת המון כדורים.

רבע 2 

גם הרבע השני נפתח רע מבחינת האורחים שהתקשו לקלוע מה שאיפשר לצהובים להגדיל את ההפרש לתשע נקודות. אלא שאז הצהובים פשוט הפסיקו לקלוע, איפשרו לאילת לצאת לריצה של 0:12 ולעלות ליתרון. הרבע המזעזע של הצהובים נמשך ואיפשרו לאילת לפתוח פער של תשע נקודות. הקבוצה של קטש הורידה מעט רגל מהגז ואיפשרה למכבי לצמצם ל38:31.

רבע 3

הצהובים הגיעו מרוכזים יותר לרבע השלישי וצימצמו את הפער ל-5 נקודות בלבד. ג'ו אלכסנדר סיפק חסימה נהדרת והעיר את ההיכל. הצהובים המשיכו את הרבע הנהדר וקבעו 48:48. מילבורן ראה את המשחק בורח לקבוצתו ועם שלשה גדולה קבע 48:51 לקבוצתו. הרבע נגמר בתוצאה 54:51.


רבע 4 

גם הרבע ה-4 נפתח בסימן אילת שרצה 0:4. בגאצקיס לקח פסק זמן. מכבי חזרה מהטיים אאוט ובזכות ריצה נהדרת צמצמה ל-60:58. קטש לקח גם הוא פסק זמן וקבוצתו חזרה משם עם שלשה גדולה שקבעה 63:58. מכבי תל-אביב לא מוותרת והצליחה לצמצם להפרש של נקודה אחת בלבד. לנדסברג יכל לעלות את קבוצתו ליתרון אבל לנדסברג החטיא שתי זריקות מהקו.

סמית' עם משחק גדול (16 נקודות) החזיר את הצהובים למשחק. אבל שלשלה גדולה של אפיק ניסים קבעה 4 הפרש לאורחים 02:06 לסיום. ניסים הספיק לקלוע ג'אמפ שוט גדול וקבע 68:74 לאילת. מכבי צמצה ל-74:71 ואז אילת יצאה להתקפה בה לא הצליחה לייצר זריקה לפני סיום השעון. מכבי קיבלה הזדמנות פז להשוות אבל לנדסברג החטיא פעמיים מהשלוש שהוא פנוי לחלוטין. שניות לסיום סמית' קיבל הזדמנות לשוות ולקחת את המשחק להארכה אך הוא החטיא. 

 

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי