פיני גרשון: מכבי אף פעם לא הייתה במצב כזה, יש לה 7 נשמות

פיני גרשון וארז אדלשטיין
פיני גרשון וארז אדלשטיין | עדי אבישי

המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל ב-103 FM: "כדי לשחק בנבחרת גל מקל יצטרך להיות יותר טוב מיפתח זיו וגיא פניני יותר טוב מכארם משעור"

(גודל טקסט)
המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל ומאמן העבר פיני גרשון התראיין היום (חמישי) ל-103 FM וסיפר על ההכנות לקראת טורניר היורובאסקט שייערך בקיץ הקרוב ואחד הבתים יתקיים בתל אביב.

 

על מירי רגב: "רגב עוזרת לכדורסל, זה אומנם לא כסף שלה אבל היא דואגת לזה. משרד הספורט דאג לכסף שנוכל לארח את הטורניר וגם עוזרת לאיגוד להחזיק את אלפי קבוצות הילדים בכל הארץ".




ההכנות של הנבחרת לאליפות אירופה: "תמיד היו בעיות של שחקנים שלא משחקים, אבל דווקא הפעם יש הרבה שחקנים ישראלים. עומרי כספי זה ברמה אחרת והוא מודל לחיקוי. הוא שומר על כושר. גם ליאור אליהו חוזר לעניינים – אחרי שהיו לו בעיות מעבר לכדורסל – ויותם הלפרין עוזר להפועל ירושלים. גם רביב לימונד חוזר מפציעה".

 

"יש גם עוד שחקנים טובים כמו רפי מנקו, שון דוסון, כארם משעור, יפתח זיו ועוד. משעור ודאי יהיה שחקן נבחרת ויוכל לתרום. יש לשחקנים הוותיקים ניסיון רב ששווה המון".

 

המטרות: "יהיו לנו קשיים גדולים אפילו לעבור את השלב הראשון".




מזרחי, פדרמן ורקנאטי. יצאו כבר ממצבים קשים. צילום: דני מרון

 

סוגיית המתאזרח: "או ריצ'רד האוול או אלכס טיוס. עם טיוס היו בעבר בעיות, אבל היום הוא מביע נכונות. אני לא יודע אם זה יצא אל הפועל. מי שיהיה בכושר טוב ישחק. אנחנו צריכים להיות מוכנים עם כל הכלים. נכון להיות האוול מועדף לעמדת המתאזרח".

 

העדפות של שחקנים: "ברור שמתייחסים ליכולת בפעמים הקודמות בנבחרת, אבל גל מקל יצטרך להיות או יותר טוב מיפתח זיו כדי לשחק וגיא פניני יותר מכארם משעור".

 

אליפות הליגה: "מכבי ת"א כן יכולה עם כל הניסיון שלה לזכות באליפות. נכון שלהפועל ירושלים יש סגל מפלצתי, אבל מי שיבוא בכושר הכי טוב לפיינל פור והסגנון שלו יתאים למשחקים האלה יזכה בתואר. אין פייבוריטיות, אבל מכבי ת"א יכולה להיות יותר טובה מחולון ומאילת בגלל הניסיון וסגל השחקנים. היא כבר עשתה זאת בגביע, למרות שהייתה אז בתקופה לא טובה".

 

על מכבי ת"א: "מכבי ת"א אף פעם לא הייתה במצב הזה, אבל היא ידעה לצאת ממצבים שאף אחד לא יצא מהם, אז צריך לתת להם כבוד. מכבי לעולם לא תטבע, יש להם שבע נשמות".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי