אילת ניצחה 91:94 בראשל"צ והעבירה את ההכרעה אליה

אילת חוגגת
אילת חוגגת | עדי אבישי

שחקניו של קטש הובילו כבר ב-18 נק', אבל הורידו הילוך וכמעט הסתבכו. שיא קריירה להנרי (34 נק') ומנגד רק סל שדה לדוסון קבעו 2:2 בסדרת רבע הגמר. משחק מספר 5 ביום רביעי

(גודל טקסט)

עודד קטש ושחקניו היו עם הגב עם הקיר בפיגור 2:1 בסדרת רבע הגמר מול מכבי ראשל"צ, האלופה המכהנת להזכירכם, הם גם היו ביתרון של 18 נקודות, שש דקות וחצי לסוף וכמעט איבדו אותו אבל בסופו של דבר – אילת מנצחת 91:94, משווה את הסדרה ל-2:2 ומעבירה את ההכרעה אליה במשחק משחק 5 ביום רביעי אצלה בבית.

אילת שהוליכה 0:1 בסדרה והפסידה פעמיים כדי להיקלע למצוקה שמרה על הסטטיסטיקה המיוחדת שלה. היא טובה בחוץ בפלייאוף (ניצחון חמישי משמונה ניצחונות) והיא לא הפסידה העונה שלושה משחקים ברצף. ואכן אחרי שני משחקים בא הניצחון והפעם הכי חשוב של העונה.

פריאיי הנרי עם שיא קריירה מדהים של 34 נקודות פלוס חמישה אסיסטים וחמש חטיפות, לנדון מילבורן (23 נק') והילד נאור שרון (8 נק') בעיקר במחצית הראשונה בלטו אצל האורחים. מנגד, כששון דוסון מסיים עם שש נקודות (1 מ-7 מהשדה) קשה לשמוליק ברנר לשלוף שפנים מהכובע.


הקהל של ראשל"צ לא מספיק תומך . צילום: עדי אבישי

ובכל זאת היה זה עוז ברנדווין שהביא 13 נקודות ו-211 נקודות מדד מהספסל, החזיר כמעט בעצמו את הקבוצה שלו למשחק ברבע הרביעי וזרק לשלוש עם הבאזר אבל הכדור הלך החוצה והמשחק לאילת.

קלעו לאילת: הנרי 34 נק', מילבורן 23, באקנר 11, נאור שרון 8, וויל דניאלס 5, רוברט רות'בארט וחנן קולמן 4 כ"א, אפיק נסים 3 ואלון ספיר 2 כ"א.
קלעו לראשל"צ: רישרד 16, לונג 15, תומאס 14, ברנדווין 13, אלישי כדיר 12, ג'יי ג'יי מור 7, דוסון 6, ניצן חנוכי ואבי בן שימול 3 כ"א, זלמנסון 2.


מהלך המשחק

רבע ראשון
ראשל"צ פתחה עם פטריק רישרד, שון דוסון, צ'רלס תומס ואלישי כדיר וקמרון לונג שקלע את הסל הראשון במשחק, 0:2 ראשל"צ. מנגד, חנן קולמן, וויל דניאלס, פריאיי הנרי, רוברט רות'בארט ולנדון מילבורן עלו מהעבר השני. מילבורן, שהיה גרוע בשני ההפסדים של אילת בסדרה, נראה חד בפתיחה והעלה את חבריו ליתרון 6:13.  ראשל"צ זרקה את זלמנסון למשחק ורצה ל-0:7 כשתומאס קבע שוויון 13:13. שלשה של ניצן חנוכי שלחה את הקבוצה למנוחה ראשונה, 19:22 לראשל"צ.

י
רישדר. ראשל"צ התאוששה מפתיחה חלשה. צילום: עדי אבישי

רבע שני
נאור שרון נכנס באילת ועם חמש נקודות ואסיסט, תרם לרחצה של 0:9 ו-22:28 לאורחת. הנרי השתלט על המשחק ועם שבע נקודות רצופות הקפיץ את אילת ל-27:35. מנגד בראשל"צ צרות. דוסון בלי סל שדה ונקודה בלבד מהקו, זלמנסון עם עבירה רביעית לקראת סוף הרבע. בן שימול צימק ל-38:32, אבל מילבורן העלה ל-35:44 יתרון שיא ותוצאת מחצית.

ע

רבע שלישי
המארחת המשיכה להיראות מבולבלת אבל למזלה תומאס ורישרד קלעו זריקות קשות והשאירו אותה במשחק, 48:42. מנגד המשיכו הנרי ומילבורן ללהוט ונעזרו בבאקנר, שלשה של הנרי קבעה יתרון שיא 53:68 לאילת.

gsh

רבע רביעי
המשחק נראה כהולך לגארבג' טיים נינוח אחרי שחנן קולמן דייק בשתיים מהקו והעלה את אילת ל-62:80. עוז ברנדווין נכנס במקום בן שימול, תרם שמונה נקודות ובעזרת סל שדה של דוסון צומק הפער ל-82:72 בלבד. האם ראשל"צ מסוגלת לחזור? כן. המארחים נגסו ונגסו ותומאס הוריד ל-88:85, דקה לסיום, עם זריקה מחוץ לקשת. הכתומים שלחו את אילת לקו וגם הגיעו לזריקה האחרונה עם הבאזר במצב של 94:91 אבל הכדור של ברנדווין הלך החוצה וההכרעה עברה לדרום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי