קטש: "זה לא כדורסל". ברנר: "הבכיינות שלו משתלמת"

עודד קטש
עודד קטש | ערן לוף

מאמן אילת שניצח 91:94 על הנפילה ברבע האחרון: "נצטרך לדבר על זה". המאמן המנוצח: "אנחנו משחקים עם יד אחת"

(גודל טקסט)

מלחמה מילולית התפתחה בסיום המשחק בו ניצחה הפועל אילת בחוץ 91:94 את מכבי ראשל"צ והשוותה את סדרת רבע הגמר . המאמן המנצח עודד קטש המשיך לקטר על צורת המשחק של הכתומים, בעוד שמוליק ברנר רמז שקטש בכיין ושהעליהום על קבוצתו השפיע על השיפוט במשחק.

"כמו שאמרתי במשחק הקודם, שחקנים שלהם שוב נפלו על הפרקט כל שנייה, בחיים לא ראיתי דבר כזה", אמר קטש, "זה לא אגרסיביות, זה תכנית משחק שלא קשורה לכדורסל. שמח שניצחנו והעברנו את ההכרעה אלינו. נקווה במשחק החמישי ראשל"צ ישחקו כדורסל כי יש להם כלים". המאמן נשאל איך קבוצתו איבדה יתרון של 18 נקודות ברבע האחרון והשיב: "נצטרך לדבר על זה".

ברנר לא נשאר חייב: "בשלושת המשחקים נוצרה תחושה של קבוצה (אילת) שמרגישה שהיא מקופחת. השופטים לא הכריעו את המשחק אבל היו שריקות שהוכיחו שאין ספק שהבכיינות השתלמה. לגבי המשחק כרינו לעצמנו בור גדול מדי, אנחנו פצועים וחבולים ומשחקים עם יד אחת".

עדי
ברנר. לא יצא פראייר (עדי אבישי)

פיירי הנרי שהצטיין בשורות המנצחת עם 34 נקודות:  "אני גאה בחברים שלי, זו סדרה נהדרת וזו המהות של הכדורסל. רצינו רק להישאר מפוקסים וביחד, לקלוע מהעונשין ולמנוע מהם זריקות קלות. אני מאמין בקבוצה שלנו ואלוהים טוב אלינו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי