הפועל חולון תשחק בליגת האלופות, בני הרצליה ביורופקאפ

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | אודי ציטיאט

הקבוצה של דן שמיר, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, חוזרת לאירופה לראשונה מאז 2013. גורקה ושחקניו שוב במפעל בו עברו סיבוב אשתקד

(גודל טקסט)

 ארבע נציגות יהיו בעונה הבאה לישראל במפעלים האירופים השונים. היום (שישי) פורסם כי כי פרט למכבי תל אביב שתשחק ביורוליג והאלופה הפועל ירושלים שתהיה ביורוקאפ, הפועל חולון תשחק בליגת האלופות של פיב"א ואילו בני הרצליה תשתתף ביורופקאפ.

חולון, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, אך הודחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי חיפה, תחזור למפעלים האירופים לראשונה מאז 2013. אשתקד  – בעונה הראשונה של המפעל – היו לישראל שתי נציגות: מכבי ראשון לציון (עברה שלב) ועירוני נהריה (נפלה ליורופאקפ שם הודחה ברבע הגמר). גם ראשל"צ (שעלתה לפיינל -פור הישראלי) ונהריה (הודחה בפלייאוף על ידי ירושלים בתוצאה 3:2) לא ישחקו כאמור באחד המפעלים בעונה הבאה.

הקבוצה של דן שמיר תחל את דרכה בשלב הבתים , מבלי צורך לעבור במוקדמות. העונה הרגילה תכלול העונה ארבעה בתים של שמונה קבוצות, שישחקו בשיטת ליגה של 14 מחזורים החל מה-10 באוקטובר ועד ה-7 בפברואר. סדרות שמינית ורבע גמר הפלייאוף ייערכו בשיטת הטוב משני משחקים ואילו הפיינל- פור יתקיים העונה בתאריכים 4 ו-6 במאי. הגרלת המשחקים תתקיים ב-11 ביולי בז'נווה. קבוצות בולטות במפעל הן ונציה, אלופת איטליה המפתיעה, טנריפה מהליגה הספרדית החזק, וסגנית אלופת טורקיה בשיקטאש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי