אקסבייר ת'יימס חתם לשנתיים בבני הרצליה

אקסבייר ת'יימס
אקסבייר ת'יימס | בני הרצליה, פייסבוק רשמי

הגארד (26, 1.91) הצטרף לקבוצה של מיקי גורקה. שיחק בעונה האחרונה במקדוניה שם וקלע 16.8 נקודות בממוצע בליגה האדריאטית

(גודל טקסט)

בני הרצליה השלימה את החתמתו של הגארד אקסבייר ת'יימס (26, 1.91) לשנתיים. מדובר בגארד מגוון שיכול לשחק במספר עמדות. ת'יימס הוא בוגר אוניברסיטת סן דייגו סטייט, בה רשם כסניור שורה סטטיסטית נהדרת של 17.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-1.6 חטיפות בממוצע ונבחר לשחקן העונה ולחמישיית ההגנה במחוז המאונטן ווסט. הוא הוביל את המכללה לשלב הסוויט 16 בטורניר המכללות בו קלע 26 נקודות למשחק, כולל 30 בניצחון מרשים על צפון דקוטה סטייט.

בקיץ 2014 נבחר במקום ה-59 בדראפט ה-NBA על ידי טורונטו ראפטורס, ששלחה אותו בטרייד לברוקלין נטס עמה הופיע בליגת הקיץ. למרות הבחירה, לא זכה הגארד לחוזה ואת עונתו הראשונה כמקצוען פתח בספרד עם סביליה, אולם שוחרר במהלך העונה וסיים אותה בליגת הפיתוח בקבוצת פורט וויין שם שיחק גם בעונת 2015/16.

בעונה האחרונה חתם ת'יימס בקבוצת MZT סקופיה ממקדוניה והוביל אותה לזכייה באליפות המקומית ובגביע. הוא העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק בליגה האדריאטית ו-16.8 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק ביורוקאפ. ת'יימס מצטרף ברשימת הרכש לדומיניק ארצ'י, סם סינגר וכמובן לרכש הנוצץ שון דוסון.

מיקי גורקה. מתחזקים
מיקי גורקה. מתחזקים

עד כה חיזקה הרצליה את הסגל הישראלי שלה עם החתמותיהם של הרכז היהודי סם סינגר, אלכס רוזנברג שחתם לשלוש שנים ושון דוסון שהגיע מראשון לציון. בקבוצה מהשרון שמרו גם על המשכיות בסגל עם הזרים טוריאן גרין וחליל קנאסביץ', שמצטרפים לתום מעיין, די.ג'יי שארפ ואור לאומי. ת'יימס הוא הרכש הזר השני של הקבוצה העונה אחרי הפורוורד דומיניק ארצ'י.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי