המתאזרח ג'וג'ו פלאס חתם בעירוני נס ציונה

ג'וג'ו פלאס
ג'וג'ו פלאס | אתר רשמי

העולה החדשה צירפה את הרכז היהודי (22, 1.75), בוגר מכללת קורנל, אך שוקלת להעבירו לליגה הלאומית במסגרת חוק הכרטיס הכפול. פלאס: "לשחק כדורסל מקצועני בישראל זה חלום שהתגשם עבורי"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. היום (שני) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הרכז היהודי ג'וג'ו פלאס, אולם במועדון שוקלים, יחד עם השחקן, לחפש לו קבוצה בליגה הלאומית או הארצית כדי שתקלוט את השחקן במסגרת חוק הכרטיס הכפול.

פלאס (22, 1.75), בוגר מכללת קורנל היוקרתית מליגת ה-IVY LEAGUE, סיים ארבע שנות לימוד באחת המוסדות האקדמאיים היוקרתיים ביותר בארה"ב. בעונתו האחרונה העמיד ממוצעים של 3.9 נקודות ( 35 אחוזים ל 3 ו-93 אחוזים מקו העונשין), 1.5 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים ב-21 דקות למשחק. מוקדם יותר הקיץ שיחק במכביה במדי ארצות הברית עמה זכה במדליית הזהב לאחר ניצחון בגמר על צרפת.

"לשחק כדורסל מקצועני בישראל זה חלום שהתגשם עבורי", אמר פלאס לאחר חתימתו בעולה הטריה לליגת העל, "זהו כבוד גדול עבורי ואני ממש נרגש לשחק במועדון הכדורסל של עירוני נס ציונה ומצפה לעונה נהדרת".

הרכז היהודי מצטרף לסגל הישראלי הכולל את נאור שרון ואלישי כדיר שחתמו הקיץ, ולגולן גוט, רביב פיטשון, גיל אמיתי ואלעד הופמן שנשארו מהעונה שעברה. ארבעת הזרים של הקבוצה הם טאלב זאנה, גארי בראון, ג'רון ג'ונסון ואלוף השלשות בעבר ב-NBA, דקוואן קוק.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי