חולון: וולדן ותומאס נחתו, הגעתו של טראוויק נדחתה

קורי וולדן
קורי וולדן | יח"צ

חולוניה ממשיכה להתחזק והיום (שלישי) הגיעו לישראל שני הרכש החדשים שיחזקו את הסגולים: "שמחים להיות כאן ונרגשים מקבלת הפנים של האוהדים". טעות טכנית מנעה את הגעתו של האמריקאי לארץ

(גודל טקסט)

נמשכת הרכבת האווירית של שחקני הפועל חולון, כשהיום (שלישי) נחתו בארץ עוד שניים מהשחקנים החדשים של הקבוצה, קורי וולדן וטיישון תומאס.
 מי שאמור היה להגיע היום ולא הגיע הוא, ג'אבריל טראוויק, שעקב טעות טכנית שנעשתה עם כרטיסי הטיסה שלו, נאלץ לשוב לביתו. 

בשעות הבוקר נחת ,וולדן,שאמר עם הגעתו: "אני שמח להיות כאן ונרגש לקראת תחילת העונה. שמעתי הרבה על האוהדים הנפלאים והמשוגעים של הקבוצה, ואני כבר לא יכול לחכות כדי לשחק עבורם".

אחר הצהריים נחת, תומאס, שאמר עם נחיתתו: "שמח סוף סוף להיות כאן ומתרגש מקבלת הפנים של האוהדים. אני כבר מחכה לתחילת האימונים עם החברים החדשים שלי ולתחילתה של העונה".

וולדן (25, 1.88) החל את קריירת המכללות שלו במכללת סטטסון, וכעבור עונה עבר למכללת מזרח פלורידה אך לא זכה לשחק בה עקב פציעה. לאחר שהחלים עבר למכללת מזרח קנטאקי, בשורותיה שיחק במשך שלוש עונות כשבעונתו האחרונה העמיד מספרים של 18.6 נקודות ,3.8 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה האחרונה שיחק וולדן באוסטנד הבלגית, עמה זכה באליפות הליגה הבלגית, בה קלע 8.9 נקודות בממוצע. הוא השתתף גם בליגת האלופות של פיב"א ולאחר מכן ביורופקאפ.

טיישון תומאס.
טיישון תומאס. "שמח להיות כאן" (דוברות הפועל חולון)

תומאס (24, 2.03) החל את קריירת המכללות באוקלהומה ולאחר עונה עבר ליוסטון. במהלך ארבע העונות במכללות שיחק כ-131 משחקים והעמיד ממוצעים של 13.7 נק', 8.1 רב' ו-2 חסימות בממוצע למשחק. לאחר קריירת המכללות עבר לשחק במיטלדוישטר מהליגה הגרמנית הראשונה ובעונה האחרונה שיחק בקרמונה האיטלקית, שם שיתף פעולה בחלק מהעונה עם טו הלוואי. בקרמונה שיחק תומאס 25 דקות בממוצע , קלע 9.1 נקודות , קטף 7 ריבאונדים ורשם 2 חסימות בממוצע למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי