מרכז הפועל: בר טימור ספורטאי השנה, לינוי אשרם ספורטאית השנה

בר טימור. שוקי יקותי
בר טימור. שוקי יקותי | יח"צ

גארד הפועל ירושלים ונבחרת ישראל זכה בפרס על עונה נהדרת, המתעמלת זכתה בתואר נוסף לאחר שנה אדירה. ברק בכר נבחר למאמן העונה, הקלעית טל אנגלר לתגלית העונה

(גודל טקסט)

מרכז הפועל חילק הערב (שני) מענקים על סך של מיליון שקלים למצטייני הספורט בשנת תשע"ז, בטקס חגיגי שהתקיים בסינמה סיטי גלילות. בכירי הספורט בישראל – ממשרד הספורט, הוועד האולימפי, הטוטו ואתנה, השתתפו בהענקת הפרסים למדליסטית העולמית בהתעמלות, לינוי אשרם מהפועל ראשון לציון, שהוכתרה כספורטאית השנה, ולכדורסלן בר טימור, מהפועל ירושלים, שהוכתר כספורטאי השנה.

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע כדורגל, זכה בפרס מאמן השנה, וכמאמנות השנה הוכתרו לנה קופילנקו ואיילת זוסמן מהפועל ראשון לציון, שחתומות על ההצלחה של המתעמלת אשרם.

בפרס תגלית השנה זכתה טל אנגלר, הקלעית המבטיחה מהפועל מעברות, שהופיעה הן בגמר אליפות העולם לנוער והן בגמר אליפות אירופה לנוער עם שיאי נשים בוגרות. בפרס מיוחד זכה שלמה לזמי, אלוף העולם לבאולינג עוורים. חגית אבשלום, מנכ"לית מאמאנט, הוכתרה כמנהלת השנה.

יורם ארנשטיין, מנכ"ל הפועל, אמר בטקס: "למרכז הפועל חשוב הספורט בפריפריה, הגאוגרפית והסוציו-אקונומית, וספורט הנכים, לא פחות מאשר הספורט ההישגי. יש כיום גם שיתוף פעולה פורה עם מרכז מכבי, דבר שלא היה בעבר, והכל לטובת הספורט. שני המרכזים החליטו לתמוך יחד בארגון ספורט נכי צה,ל, למשל. אני מודה למתנדבים במועדונים השונים ברחבי הארץ שנושאים על גבם את הספורט בפריפריה". 

לינוי אשרם. עוד פרס בשנה אדירה (שוקי יקותי)
לינוי אשרם. עוד פרס בשנה אדירה (שוקי יקותי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי