פוטיס קציקאריס: "ננסה להוציא את המיטב מהמסע הזה"

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | טוויטר

הפועל ירושלים המריאה למחנה אימון בספרד, שם תתמודד מול קבוצות מקומיות כחלק מההכנה לעונה הבאה. המאמן: "ננסה לבנות את הכימיה הנכונה, רוצים להוציא את המיטב מהמסע הזה"

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים המריאה היום (חמישי) לספרד, שם תקיים מחנה הכנה ארוך לקראת העונה שבפתח. אלופת המדינה, שצירפה לפני יומיים את חמשת שחקני הנבחרת לאימונים, תשהה כשבועיים בספרד (26-14 בספטמבר) לחמישה משחקים נגד קבוצות מקומיות, כולל באסקוניה החזקה מהיורוליג. אחת ההתמודדויות תיערך בערב החג השני של ראש השנה (21.9) במשחק שיפגיש את האדומים מול בילבאו.


המשחק הראשון של ירושלים יתקיים כבר מחר (שישי) כשקבוצתו של פוטיס קציקאריס תתמודד מול אסטודיאנטס במסגרת טורניר חטאפה. הספרדים אגב, החתימו הקיץ את סילבן לנדסברג שיפגוש מחדש את היריבה שלו משנותיו הרבות בישראל.




יומיים לאחר מכן האדומים יתמודדו נגד פואנלברדה/באסקוניה (בהתאם לתוצאות המשחק הראשון) וביום שלישי (19.9) ישחקו מול סאראגוסה. בחמישי יחכה לקציקאריס מפגש עם האקסית שלו, בילבאו, בה רשם את פריצתו כמאמן, וב-24.9 הם יקנחו את המחנה עם משחק קשה מול באסקוניה החזקה.



קציקאריס והלפרין. המסע מתחיל (האתר הרשמי של הפועל ירושלים) 


"לא היו ולא יהיו לנו יותר מדי אימונים לפני המשחק הראשון שלנו, כך שאנחנו רוצים להוציא את המיטב מהמסע הזה בספרד כשנשחק משחקי אימון נגד יריבות חזקות", אמר מאמן הקבוצה קציקאריס, "ננסה לנצל גם את הזמן לאימונים בכדי לנסות ולבנות את הכימיה הנכונה. אמרתי לבחורים שכל אחד צריך לעשות מאמץ להגביר את הקצב בהתקפה ובהגנה. ננסה למצוא את ההרכבים הנכונים ואת הכימיה המתאימה ולנסות מספר דברים נגד יריבות מאוד חזקות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי