אריק אלפסי: חולם לקחת את נהריה עוד צעד קדימה

שחקני עירוני נהריה
שחקני עירוני נהריה | אתר רשמי

עירוני נהריה קיימה הפנינג פתיחת עונה עם האוהדים, המאמן: "השחקנים יהיו מחויבים ב-100 אחוז לתת הכל על המגרש, גאה במה שעשינו בעונה הקודמת"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה קיימה היום (שישי) הפנינג אוהדים חגיגי לקראת פתיחת העונה, אליו הגיעו השחקנים, הצוות המקצועי וראשי המועדון. בנהריה מקווים לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה, בה הסגולים העפילו לפלייאוף ורשמו סדרה מותחת במיוחד מול הפועל ירושלים שהוכרעה רק במשחק האחרון לאחר שהצפוניים הובילו כבר 0:2.

הקבוצה של אריק אלפסי עברה שינויים רבים בקיץ כשכל הזרים עזבו ובמקומם הגיעו ארבעה זרים חדשים: קורי וובסטר, אלכס יאנג, דנזל ליווינגסטון ועוסמאן דרמה שנחת אתמול ונכח גם כן באירוע. גם יפתח זיו חתם בקבוצה לאחר שהיה מחוזר על ידי מספר מועדונים והוא מצטרף לשלד הישראלי שכולל את יהונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו וסטו דאגלס.

"בשנה שעברה הייתה לנו עונה ארוכה, גם באירופה וגם בליגה, ואני גאה מאוד במה שעשינו בעונה הקודמת", אמר אלפסי לאוהדים, "אני מקווה שתיהנו העונה משחקנים מחויבים ורעבים שרוצים לנצח ולהוכיח את עצמם. אני שמח מאוד שהקהל בא לתמוך בנו, הרגשנו אתכם גם במשחקי החוץ בעונה שעברה ובפלייאוף כשבסדרה מול ירושלים האולם הזה היה רועש וגועש. החלום שלי כשחתמתי כאן היה לקחת את הקבוצה עוד צעד קדימה, אני מקווה מאוד שנעשה את זה בעונה הזאת. אני יכול להבטיח לכם שהשחקנים יהיו מחויבים ב-100 אחוז לתת הכל על המגרש ואני מקווה שזה יספיק לנו להרבה ניצחונות".

יונתן שולדבראנד. עונה נוספת בצפון (אתר רשמי)
יונתן שולדבראנד. עונה נוספת בצפון (אתר רשמי)

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי