63:86 למכבי תל אביב על מכבי חיפה, מייקל רול הצטיין

ג'ון דיברתולומיאו
ג'ון דיברתולומיאו | אתר רשמי

אחרי ההפסד להפועל חולון, החבורה של נבן ספאחיה חזרה לנצח בזכות יכולת טובה של הגארד האמריקאי. מרטינס וגרייבס בלטו בירוק

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד בחמישי להפועל חולון, מכבי תל אביב שבה לנצח כשהביסה 63:83 את מכבי חיפה במסגרת טורניר אלון בכפר תבור. המאמן נבן ספאחיה העלה בחמישייה את פייר ג'קסון, מייקל רול, כארם משעור, ג'ייק כהן ואלכס טיוס בעוד מכבי חיפה עלתה עם אנחל רודריגס, לוק מרטינס, ווילי וורקמן, עוז בלייזר וברנדון בואומן.

הצהובים החלו את המשחק עם איבודי כדור וחוסר ריכוז שהובילו לפתיחה טובה של חיפה. טיוס וכהן עוד הצליחו לשמור את מכבי תל אביב בתמונה, אך ההמשך היה של הירוקים שרצו ליתרון 13 עם מטווח של שלשות, ותוצאות הרבע עמדה על 13:22 לטובתם בתום עשר הדקות הראשונות.

הרבע השני היה כבר בשליטה של הצהובים. משעור עם נקודות ראשונות במשחק הוריד את הפער לשבע, וג'קסון הוביל ריצת 4:21. חיפה התעוררה עד שרול העניש מהר עם צמד שלשות והעלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי 30:44 בהפסקה.

רול. שיחק תפקיד חשוב בניצחון
רול. שיחק תפקיד חשוב בניצחון (מכבי ת"א)

רול המשיך ביכולת הטובה כשקלע מבחוץ והגדיל את ההפרש כבר בפתיחת המחצית השניה. מכבי ת"א המשיכה לרוץ ותומאס הגדיל את הפער ליותר מעשרים נקודות באמצע הרבע, לפני שנפצע וירד לחדר ההלבשה לטיפול. הירוקים התעוררו עם ריצת 0:9 בהובלת וויל גרייבס אבל סל של תומאס שחזר לשחק עצר את השטף. 54:68 למכבי תל אביב לקראת הרבע האחרון, שנפתח בחוסר ריכוז מצד שתי הקבוצות עד שמשעור וקופברג רשמו דאנקים מרשימים. זוסמן עם שלושה מהלכים יפים המשיך את המומנטום הצהוב בעוד מרטינס ניסה ללא הצלחה לעצור את המומנטום. 63:86 למכבי תל אביב בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: כהן 15, רול 13, ג'קסון 11, קיין 10, תומאס 9, זוסמן ובולדן 8 כ"א, משעור 7, טיוס 3, דיברתולומיאו 2.

קלעו למכבי חיפה: מרטינס 10, בואומן וגרייבס 9 כ"א, וורקמן 8, הובר, בלייזר וקופרברג 7 כ"א, רודריגס 4, בורדיון 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי