ניצחון שלישי ברציפות להפועל ת"א, 83:94 על נס ציונה

דרייב אין
דרייב אין | מנהלת הליגה

האדומים שמרו על מאזן מושלם בהכנה במשחק האימון האחרון של השנה. מקי הצטיין עם 21 נק', גינת הוסיף 15. בראון הוביל את העולה החדשה עם 22

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

משחק האימון האחרון של השנה התקיים היום (רביעי) בצהריים בהיכל קבוצת שלמה. הפועל תל אביב המשיכה את המומנטום מהזכייה בטורניר ההכנה באילת ורשמה ניצחון שלישי ברציפות בטרום העונה, 83:94 על עירוני נס ציונה. המארחת עדיין חסרה זר רביעי, בעוד האורחים שיחקו ללא דקוואן קוק הפצוע ומחליפו ג'רמיין ביל שחתם רק שלשום כמחליפו הזמני.

האדומים פתחו בחמישייה עם טיווין מקי, רביב לימונד, אדריאן בנקס, רפי מנקו ומט הווארד, העולה החדשה עלתה עם נאור שרון, גארי בראון-רמירז, ג'רון ג'ונסון, טל דן וטאליב זאנה. המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון דו-ספרתי מוקדם, נס ציונה קלעה את שבע הנקודות האחרונות של הרבע הראשון וצימקה ל-21:16. האדומים שוב ברחו, אבל העולה החדשה חזרה עם שלוש שלשות של גיל אמיתי ודקות נהדרות של אלעד הופמן ל-52:48 במחצית.

החבורה של פרנקו שיפרה את ההגנה בחזרה מחדרי ההלבשה ושוב פתחה יתרון משמעותי בהובלת מקי המצוין, אלא שהפעם גם הצליחה לשמור עליו עד סוף הרבע, 62:80 אחרי 30 דקות. בראון-רמירז ניסה למזער נזקים בפתיחת הרבע האחרון, אבל האדומים לא נתנו לפער לרדת יותר מדי ובסיום 83:94.

קלעו להפועל תל אביב: טיווין מקי 21, תומר גינת 15, אדריאן בנקס 14, רביב לימונד 13, ג'ף אלן 12, מאט האוורד 8, צוף בן משה 5, רפי מנקו, דניאל איידן ואייל שולמן 2 כל אחד.

קלעו לעירוני נס ציונה: גארי בראון 22, אלעד הופמן 14, גיל אמיתי 12, טאליב זאנה 11, ג'רון ג'ונסון 10, טל דן ורביב פיטשון 6 כל אחד, נאור שרון 2.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי