דיאנדרה קיין שהצטיין מול קאזאן: הרגשתי טוב

מכבי ת"א
דיאנדרה קיין | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הגארד של הצהובים, שקלע 18 נקודות ב-100:101 מול הרוסים בחצי גמר טורניר כרתים, מסמן כוכב: "אנחנו מחפשים את מייקל רול, הוא קלעי גדול בתזמון אדיר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אומנם התקשתה אמש (שישי), אך ניצחה בסופו של דבר 100:101 את אוניקס קאזאן במשחק ההכנה הראשון מול יריבה אירופית, במפגש שנערך במסגרת חצי גמר טורניר כרתים. הצהובים ידעו לחזור מפיגור כששלשה של מייקל רול עם הבאזר קבעה הארכה. מחר תפגוש מחזיקת הגביע הישראלי את אולימפיאקוס בגמר, אחרי שהיוונים גברו 56:70 על הכוכב האדום בלגרד בחצי הגמר השני. אחרי שהתגברו על יריבה שתשחק העונה ביורוקאפ, הפעם לצהובים תהיה הזדמנות להתמודד מול קבוצת טופ יורוליג.

מי שהצטיין אצל מכבי היה דיאנדרה קיין, אחת ההחתמות המסקרנות של הצהובים הקיץ. הגארד, ששיחק לפני שנתיים בהפועל אילת ולא הותיר רושם מיוחד אמור להיות שחקן משלים יחסית ברוטציה של נבן ספאחיה, כשהציפייה ממנו היא לתרומה בעיקר הגנתית. יחד עם זאת, אתמול קיין התעלה ובלט עם 18 נקודות ונתן הרבה חומר למחשבה למי שהרים גבה לגבי ההחתמה.

קיין דיבר אחרי ההתמודדות: "משחק נהדר. שתי הקבוצות יצאו ונלחמו חזק מאוד. התחלנו קצת לאט, אבל ככל שהמשחק התקדם העלינו את הקצב והניצחון הוא טוב עבורנו". על השלשה של מייקל רול בסיום הרבע הרביעי אמר קיין: "הוא קלע שלשה אדירה על ההגנה. אנחנו מחפשים אותו בקליעות האלה כי זה מה שהוא עושה, הוא קלעי גדול והתזמון היה אדיר". לגבי היכולת שלו אמר השחקן "הרגשתי טוב, ואני חושב שהיה לנו ערב קליעה טוב. לי, לדשון (תומאס, גם ג'ון (דיברתולמיאו) קלע סלים חשובים וזה היה ניצחון קבוצתי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי