בהפועל ירושלים רוצים לשלב במהירות את פרפרוגלו

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | טוויטר

האדומים חוזרים לארץ לאחר התבוסה 97:75 לבאסקוניה במשחק ההכנה האחרון, קציקאריס: "מאוד מרוצה מהקבוצה", הלפרין: "השתפרנו במהלך המסע"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סיימה אמש (ראשון) את מחנה ההכנה שלה בספרד עם תבוסה 97:75 לבאסקוניה. הקבוצה של פוטיס קציקאריס סבלה מרוטציה קצרה שכללה תשעה שחקנים בלבד – ליאור אליהו שב ארצה בעקבות פטירת סבו, ואילו בר טימור לא נכח באולם בשל מחלה ונשאר במלון. האדומים היו בתמונה במחצית הראשונה כששמרו על פיגור מינימלי, אבל במחצית השנייה הגיעה התפרקות שלטענת הקבוצה נבעה מעייפות מצטברת ומהרוטציה הקצרה.

למרות ההפסד בירושלים מרוצים מהמחנה ומציינים לטובה כי הקבוצה והשחקנים הציגו גרף שיפור ממשחק למשחק. אחרי שהמשחק הראשון מול אסטודיאנטס נגמר בתבוסה קשה, הגיע הפסד צמוד יותר לבאסקוניה ולאחריו שני ניצחונות על סראגוסה ובילבאו. לתבוסה לבאסקוניה מייחסים פחות חשיבות במועדון בעקבות הסגל החסר.

"המשחק האחרון שלנו היה מול קבוצת יורוליג בבית שלה, שבוע לפני שהליגה מתחילה", אמר קציקאריס לאחר ההתמודדות. "זה היה משחק קשה עבורנו, היינו במשחק במשך עשרים דקות. בהתחשב בעובדה שהיינו חסרים את ליאור אליהו ובר טימור, הייתה לנו רוטציה קצרה וזה היה עניין של זמן שהפער יגדל כי באסקוניה קבוצה מאוד פיזית. יש להם ספסל עמוק יותר משלנו והם ניצלו את זה".

מחנה האימונים: "באופן כללי רצינו מבחן קשה לפני שתתחיל העונה. יש לנו הרבה דברים חיוביים בקבוצה, אפילו מהמשחק מול באסקוניה, אבל גם הרבה דברים שאנחנו צריכים לתקן. המשחקים האלה הכניסו אותנו לכושר, והאימונים נותנים לך זמן לתקן את הדברים החשובים. אנחנו חוזרים עכשיו לאימונים כדי לתקן את הטעויות שלנו. באופן כללי אני מאוד מרוצה מהקבוצה, מהמשחקים שהיו לנו כאן. הם היו משחקים ברמה גבוהה וניצלנו את זה כדי לראות את הכימיה, הרכבים שונים ותגובות במהלך המשחק. זה היה מחנה מאוד חיובי עבורנו".


פוטיס קציקאריס. לא מתרגש מהתבוסה לבאסקוניה (הפועל ירושלים, האתר הרשמי)

יותם הלפרין הוסיף: "היה מחנה טוב, התקדמנו תוך כדי תנועה וזה הכי חשוב מבחינתנו. היינו 11 יום בשביל ללמוד אחד את השני ואני חושב שאנחנו במצב הרבה יותר טוב משהתחלנו את המחנה הזה. את המשחק אתמול אפשר לחלק לשניים – החצי הראשון היה טוב, שלטנו בקצב והצלחנו לשחק את הכדורסל שאנחנו רוצים. בחצי השני העייפות הכריעה והעומק שלהם הכריע. החיסורים שלנו פגעו בנו ולא הצלחנו לעמוד בקצב שלהם. בסך הכל אני חושב שהמחנה הזה תרם לנו הרבה. אנחנו מגיעים לארץ קבוצה יותר טובה ומתחילים את ההכנות לקראת תחילת העונה".

כעת הפועל ירושלים תחזור לארץ ותקבל את סטראטוס פרפרוגלו שחתם בסוף השבוע ונחת אתמול בנתב"ג. בצוות המקצועי מעוניינים לשלב את הפורוורד היווני במהרה. בעוד שבוע הקבוצה תחל את דרכה ברבע גמר גביע ווינר כשתתמודד מול עירוני נהריה.

יותם הלפרין.
יותם הלפרין. "התקדמנו תוך כדי תנועה במחנה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי