איתי שגב: "יכול להסביר לאחרים מה זה דרבי". נוריס קול: "בקרוב אחזור"

איתי שגב
איתי שגב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

לפני פתיחת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון, מכבי תל אביב השתתפה באירוע השקה של חנות נעליים ושחקניה סיפרו על ההכנות: "בהתחלה היינו איטיים, הפועל קבוצה טובה אבל נגיע מוכנים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השתתפה באירוע ההשקה של מותג חנות הנעליים המפורסמת "FOOT LOCKER" שהתקיימה היום (שלישי) בקניון בחולון. מנהל הקבוצה עמי ביטון הגיע לאירוע, מלווה בשחקנים איתי שגב, נוריס קול ודיאנדרה קיין. ביום ראשון יפתחו הצהובים את העונה באופן רשמי כשישחקו ברבע גמר גביע ווינר נגד הפועל תל אביב.


תחילה התייחס קול למצבו הרפואי לאחר שנפצע במשחק אימון: "הכתף משתפרת כל יום, אני מחכה לחזור. רציתי מאוד להיות על המגרש אבל זאת הייתה הזדמנות טובה בשבילי לעודד את החבר'ה, בקרוב אחזור למגרש".



שגב סיפר על פתיחת העונה: "מאוד מתרגש, יש הרבה שחקנים חדשים אצל כל הקבוצות. יש לנו עוד הרבה ללמוד אחד על השני, שיחקנו מול שתי קבוצות אירופיות וזה משהו טוב". דרבי זה תמיד מרגש וכיף, שיחקתי כבר כמה כאלה ואני יכול להסביר לאחרים מה זה אומר. האחריות שלי גדולה בטח כשיש שחקנים חדשים שצריכים להתאקלם. כולם רוצים ללמוד להשקיע ולעבוד קשה".


השחקנים באירוע ההשקה
השחקנים באירוע ההשקה (מכבי ת"א)


על שאלת הקפטן: "כשיהיה מה להוגיע נודיע. שיתוף הפעולה עם החנות מאוד חשוב, אנשים באים מחייכים ואומרים שלום. זה נחמד".


קיין הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב במכבי. אני חושב שכקבוצה התקדמנו הרבה. הטורניר ביוון עזר לנו, בהתחלה היינו איטיים ואחרי יוון שיחקנו קשוח יותר. הכרנו אחד את השני וניסינו לעבוד על הכימיה. אני מוכן לעונה ומצפה לכך".


על הדרבי ביום ראשון: "מתרכז בעצמנו, אנחנו מתאמנים. אני יודע שהפועל קבוצה טובה אבל נגיע מוכנים למשחק".


הערב הגיעו @xpitay, @pg30_Cole ו-@King_Kane50 לחנוך את סניף ענקית הנעליים @footlocker בקניון חולון. רוצים לנחש את מידות הנעליים שלהם? pic.twitter.com/wfnxYV8h2C

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) September 26, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי