אחרי דרמה: נהריה בגמר אחרי 82:88 על גלבוע/גליל

אלכס יאנג
אלכס יאנג | עדי אבישי

גביע ווינר: אחרי שכבר פיגרו ביותר מ-20 הפרש ברבע השלישי, שחקניו של בית הלחמי כמעט חזרו ברבע המכריע. למרות הכל, הסגולים בגמר לראשונה מאז 2003. יאנג הצטיין עם 26 נקודות

(גודל טקסט)
אחרי דרמה בהיכל הטוטו בחולון, עירוני נהריה עלתה הערב (שלישי) לגמר גביע ווינר מול מכבי תל אביב, אחרי שגברה 82:88 על הפועל גלבוע/גליל. גמר ראשון לסגולים לראשונה מאז 2003.


אחרי פארסה קלה בתחילת המשחק בה שתי הקבוצות עלו לשחק באימוניות אחרי ששתיהן הגיעו עם גופיות לבנות, המשחק נפתח באופן חד צדדי לחלוטין לטובת שחקניו של אריק אלפסי שסיימו את הרבע הראשון ביתרון 10:28 ואת המחצית ב-33:53. בסוף הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 57:75 לטובת נהריה וגבר היה נראה שהכל סגור, אבל למרות שגלבוע/גליל כבר צמצמה להפרש של שלוש נקודות בלבד, הסיום היה עדיין של הסגולים שניצחו 82:88.




אלכס יאנג הוביל את את נהריה עם 26 נקודות (3 מ-5 מהשלוש) עם 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. גם קורי וובסטר הוסיף 22 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. אצל האדומים הצטיין דיאנג'לו הריסון עם 23 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.



יאנג. הוביל את נהריה לגמר (עדי אבישי)


רשימת הקלעים

עירוני נהריה: אלכס יאנג 26, קורי וובסטר 22, עוסמאן דראמה 11, דנזל ליבינגסטון 10, איגור נסטרנקו 8 , זיו בן צבי 6, יפתח זיו 3 , סטוארט דגלאס 2.



הפועל גלבוע/גליל:
דיאנג'לו הריסון 23, טיילר סטון 16, ג'ייקובו בראון 11, זאק לידיי 10, ספנסר ווייס 7, חואקין שוכמן 5 , טל קרפלס ובן אלטיט 4 כל אחד, יחזקאל סקוורר 2.


איגור נסטרנקו
אמר בסיום: "לא ידענו להתמודד עם הלחץ כשהם חזרו, אבל התעשתנו בזמן ואני שמח שעלינו לגמר. "אחת הסיבות שחתמתי לעוד שנתיים היא בזכות הבית החם פה ואני אתן הכל. הגבוהים של מכבי? ככל שהם יותר גדולים זה אתגר יותר גדול בשבילי. נבוא דרוכים בשביל לנצח".



קורי וובסטר
הוסיף: "המשחק מול מכבי הוא חשוב מאוד. עדיין לא שיחקנו מולם, אבל אני יודע שמדובר בקבוצה חזקה וזה אתגר גדול בשבילנו".





אלפסי. "מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה" (עדי אבישי)

 

המאמן המנצח אריק אלפסי סיכם: "התחלנו את המשחק מצויין הגנתית והתקפית ובאנו בגישה נכונה. שילבנו יותר שחקנים ברוטציה. ידענו במחצית שגלבוע לא קבוצה שמוותרת. עשינו טעויות וקיבלנו החלטות לא טובות בהתקפה, אבל בסוף ידענו לקחת את המשחק. אנחנו מתייחסים לכל מסגרת ברצינות. זה מכובד. אנחנו רוצים לנצח למרות העומס האדיר. בשנים שלי במועדון אנחנו בתהליך בריא ואנחנו מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה. נבוא ביום חמישי לקחת את התואר".



המאמן המפסיד אריאל בית הלחמי אמר: "באנו בלי אנרגיות. נהריה שיחקה מאוד מהר וניסיתי להעיר את השחקנים. הם עשו משחק יוצאת מן הכלל. אנחנו קבוצה טובה והיה לנו יום לא טוב. חווינו משהו שלא היה לנו בהכנה אבל כמעט גנבנו את המשחק. רצינו להיות בגמר, מה שהיה ברבע הראשון לא מתקבל על הדעת, אבל אני מנסה להסתכל על כל התמונה. המשחק הזה הוא טוב לנו ללמוד על עצמנו. בליגה שלנו קבוצה שמגיעה עם האף למעלה חוטפת. קיבלנו שיעור".




בית הלחמי. יום לא טוב (עדי אבישי)


דיאנג'לו הריסון:
"הליגה מאוד חזקה ואסור לתת לקבוצה השנייה להוביל עליך ב-20 הפרש. צריך לתת קרדיט לנהריה שהגיעו מוכנים יותר. לא הגענו חדים ונלמד מזה".



מהלך המשחק
רבע ראשון: נהריה פתחה בחמישייה עם זיו, וובסטר, יאנג, שולדבראנד ודראמה, גלבוע/גליל עלתה עם סקוורר, שוכמן, הריסון, סטון ולידיי. נהריה פתחה בסערה ועלתה ל-3:20 בהובלת וובסטר בדרך ל-10:28 בסוף הרבע.


רבע שני: המומנטום נמשיך והסגולים כבר עלו ל-15:36, אבל האורחים הגיבו בריצת 0:7 משלהם וצמצמו ל-36:22, אבל גלבוע איבדה מספר הזדמנויות להתקרב עוד יותר ונסטרנקו קבע 22:41. הסגולים המשיכו בשלהם וסיימו את המחצית ב-53:33.


רבע שלישי: דראמה ויאנג הגדילו את ההפרש ל-35:59., אך שבע נקודות רצופות של סטון ועוד שתי שלשות של בראון צימקו ל-63:49.הסגולים שוב הגדלו ל-51:70, אך האורחים צימקו ל-75:57 בסוף הרבע.


רבע רביעי:
נהריה הגדילה את הפער ל-59:82, אך האדומים צימקו ל-82:70. אלפסי ביקש פסק זמן, אבל הבצורת הסגולים לא פגעו והפער כבר צנח ל-82:77 בלבד. עם ריצת 0:18, סטון קלע שלשה משלו והריסון חטף והוריד ל-85:82 בלבד. גלבוע שלחה לקו את יאנג, שקלע בקור רוח וחצי דקה לסיום התוצאה עמדה על 82:87. הריסון החטיא זריקה קשה נוספת ויאנג סגר עניין מהקו, 82:88 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי