נבן ספאחיה: לשחק כדורסל רע ולנצח זה חדשות טובות

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | מנהלת הליגה

מאמנה של מכבי ת"א מרוצה מה-68:82 על אילת, אך לא מהיכולת והוסיף: "קול וג'קסון איבדו הרבה כדורים ולא אהבתי את זה". דשון תומאס אמר: "נתנו את כל הלב". מנגד, טפירו הסביר: "קשה להתחרות במכבי עם הסגל שלהם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא התקשתה במחזור הפתיחה של ליגת "ווינר-סל", כשניצחה את הפועל אילת 68:82. הצהובים לא התקשו מול חניכיו של מאיר טפירו, למרות שירדו מהמטוס שעות ספורות לפני המשחק.

מאמן מכבי ת"א, נבן ספאחיה אמר: "אני חושב שלשחק כדורסל רע ולנצח זה חדשות טובות. זה קשה להביא את השחקנים לאחר הפציעות, קול וג'קסון איבדו הרבה כדורים בגלל שהם בקושי התאמנו איתנו. אני לא אהבתי את זה, אבל העיקר שניצחנו. אני חושב שאנחנו צריכים להיות יותר מאורגנים, לשחק כדורסל יותר טוב. האיבודים הללו נבעו משני שחקנים חדשים בקבוצה, ככה שזה עוד בסדר. נצטרך לעשות הכל נגד במברג, נבוא הכי מוכנים שאפשר ביחס לנקודת הזמן הזו. קול וקיין חוזרים ולסגל ותהיה לנו יותר רוטציה. אף אחד לא יפסיד או יזכה ביורוליג באוקטובר".

דשון תומאס הוסיף: "היה משחק טוב. נתנו את כל הלב, וזה השיג לנו את הניצחון. יש לנו ארבעה שחקנים טובים כמו נוריס ועוד וזה עשה לנו את החיים קלים. זה היה מאמץ קבוצתי שהראה עד כמה אנחנו יכולים להתחבר בדקות טובות. אנחנו מוכנים ונרגשים לפתוח את עונת היורוליג מול במברג".

מאמן הפועל אילת, מאיר טפירו: "אני חושב שהיה לנו הרבה אפשרויות להתקרב בהפרש, היינו צריכים ללכת יותר לפינות כי מכבי משאירים אותן לבד. לא הצלחנו לעשות זאת. אי אפשר לעשות תחרות ריצה מול מכבי עם סגל כמו שלהם. בריבאונד הם לקחו לנו יותר מדי, בטח במצב שיכולנו לחזור ולנצח. יש לנו הרבה חומר למחשבה – דברים טובים והרבה דברים לתקן. יש גרף שיפור. שיחקנו נגד מכבי שכבר נמצאים כבר בכושר. ככל שתתקדם העונה אני מקווה שנהיה שם".

דשון תומאס.
דשון תומאס. "היה מאמץ קבוצתי שלנו" (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי