ההיסטוריה מבטיחה משחק צמוד: נס ציונה מחכה לגלבוע/גליל

זילברשטיין. זר רביעי מסקרן
זילברשטיין. זר רביעי מסקרן | צילום: עדי אבישי

רק מפגש אחד בין הקבוצות הסתיים בפער של יותר מחמש נקודות. העולה החדשה מחפשת ניצחון ראשון בליגה (שני, 19:30), הצפוניים מצפים לעוד תצוגה טובה מסטון ומשוכמן

(גודל טקסט)

המחזור השני של ליגת העל בכדורסל יגיע מחר (שני, 19:30) לסיומו כשעירוני נס ציונה והפועל גלבוע/גליל יפגשו באולם לב המושבה. לראשונה מאז עונת 2014/15, שתי הקבוצות נמצאות באותה ליגה לאחר ששתיהן ירדו לסירוגין לליגה הלאומית בשלוש השנים האחרונות ושבו מאז בחזרה לליגה הבכירה. לפי ההיסטוריה אנו עשויים לקבל משחק צמוד. שלושה מששת המפגשים שנערכו בין הקבוצות הסתיימו בפער של שתי נקודות ומטה ורק משחק אחד ביניהן בליגה הבכירה הסתיים בפער של יותר מחמש נקודות.

בנס ציונה מגיעים למשחק ביכולת ירודה לאחר שניצחו משחק אחד בלבד בהכנה והובסו על ידי בני הרצליה בשבוע שעבר 72:58. היחיד שתיפקד בשורות העולה החדשה באותו משחק היה אלישי כדיר שתרם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, ובקבוצה של נדב זילברשטיין יקוו לצאת מחר לדרך חדשה נגד יריבה לא חזקה במיוחד.

מנגד גלבוע/גליל ניצחה במחזור הפתיחה 77:84 את מכבי אשדוד/באר טוביה, אך עשתה זאת לאחר הארכה וכששתי הקבוצות לא מציגות משחק איכותי. עם זאת בגלבוע נהנו מהופעת בכורה נהדרת של טיילר סטון שרשם שורה סטטיסטית מגוונת עם 18 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. בנוסף חואקין שוכמן פתח ברגל ימין את עונתו השישית בגלבוע/גליל, כאשר קבע שיא קריירה של 15 נקודות באחוזים נהדרים והוסיף תרומה הגנתית מרשימה ואופיינית.

חואקין שוכמן. יספק עוד הצגה? (עדי אבישי)
חואקין שוכמן. יספק עוד הצגה? (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי