דן שמיר: "מקווה שנשחק כדורסל איכותי מול הקהל שלנו"

דן שמיר
דן שמיר | עדי אבישי

אחרי פתיחת העונה הרעה והרצון להיפרד מטראוויק המאכזב, בהפועל חולון ינסו לצאת מהמשבר מול מונאקו (שלישי, 19:30) בליגת האלופות. בקבוצה מחפשים גבוה שיוסיף אגרסיביות

(גודל טקסט)

הפועל חולון תנסה להתגבר על פתיחת העונה הרעה שעוברת עליה כשתארח מחר (שלישי, 19:30) את מונאקו הצרפתית במסגרת ליגת האלופות בכדורסל. כזכור, הקבוצה של דן שמיר עדיין ללא ניצחון העונה לאחר שהפסידה למורסיה במחזור שעבר ובליגה היא מחזיקה בשני הפסדים – להפועל תל אביב ולהפועל אילת במשחק שנערך אתמול.

כפי שפורסם לראשונה באתר, בחולוניה לא מרוצים מפתיחת העונה וצפויים לבצע שינויים בסגל כשהראשון שצפוי לשלם את המחיר הוא ג'אבריל טראוויק שלא מוצא את מקומו בקבוצה. בצוות המקצועי קיימת אכזבה גדולה מהפורוורד שישוחרר בקרוב ובמקביל מחפשים אחר גבוה שיוסיף אגרסיביות וריבאונד, אלמנטים שחסרים לקבוצה כרגע.

אחד השמות שבחולון בודקים הוא כריס רייט אולם לא ברור אם הם יצליחו להנחית את אקס מכבי ראשון לציון. רייט (29, 2.03), שהיה חלק מהותי מעונת האליפות של ראשון לציון לפני שנתיים, שיחק אשתקד בקבוצת הבת של אוקלהומה בליגת הפיתוח במדיה רשם 9.9 נקודות לצד 4.2 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים בממוצע במשחק. הפורוורד-סנטר אף לקח חלק במחנה האימונים של הת'אנדר בקיץ האחרון אולם נחתך ממנו בשבוע שעבר.

מחר תפגוש חולון את מונאקו שנחשבת ליריבה חזקה. הצרפתים הביסו את יובנטוס במחזור הפתיחה בכמעט ארבעים הפרש (53:90) וצפויים לסיים באחד מהמקומות הראשונים בבית. "אני שמח שנשחק מול עוד קבוצה איכותית בדמות מונאקו לעיני הקהל שלנו", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "אני מקווה שנשחק כדורסל איכותי".

החיזוק הבא של שמיר? רייט (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי