הפועל ת"א, עירוני נהריה ומכבי ראשל"צ עלו לשמינית הגמר

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

אין הפתעות בגביע המדינה: האדומים הביסו 69:101 את הפועל עפולה, הסגולים גברו 83:93 על גליל עליון והקבוצה של שמוליק ברנר ניצחה 70:82 על קריית אתא

(גודל טקסט)
סיבוב א' של גביע המדינה נפתח הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. שלוש קבוצות ליגת ווינר סל לא התקשו במשחקי החוץ שלהן בצפון והעפילו לשמינית הגמר.


הפועל גליל עליון – עירוני נהריה 93:83
גליל פתחה בחמישייה עם גפן, גילינסקי, לואיס, פלס ואדוארדס, נהריה עם זיו, וובסטר, יאנג, שולדבראנד ודראמה. יאנג המשיך את התנופה מהליגה, דגלאס ובן צבי עלו מהספסל, צלפו משלוש וסגרו את הרבע הראשון ביתרון 13:23. רום גפן, שנמצא בכושר מצוין, החזיר את האדומים מפיגור 13 ל-41:36 בהפסקה. קורטני פלס עוד צימק לשתיים בלבד, אבל יאנג הגיב עם סדרת קליעות משלו ופתח פער דו ספרתי אותו הקבוצה מהלאומית לא הצליחה למחוק.





הפועל עפולה – הפועל תל אביב 101:69
המארחת פתחה את המשחק בהתלהבות רבה ועלתה ליתרון 2:9. האורחים לא התרגשו ובהובלתו של מקי הגיבו בריצה משלהם ולקחו את היתרון, 12:13. הרכז האורח המשיך לקלוע, סבג תפר מהצד השני וצימק ל-23:20 בסיום הרבע הראשון. העומק והאיכות בסגל של דני פרנקו עשו שלהם והמחצית הראשונה הסתיימה ב-31:48 מבטיח לאדומים. מקניל וגינת קלעו בהתקפה, ההגנה אמללה את המקומיים וזהות המנצחת לא הוטלה בספק.


אלכס יאנג. בכושר אדיר (עדי אבישי)
אלכס יאנג. בכושר אדיר (עדי אבישי)


אליצור קריית אתא – מכבי ראשל"צ 82:70
מחצית אחת הצליחה עירוני קריית אתא להחזיק מעמד עד שמכבי ראשון לציון ייצרה ריצה ולברוח למקומיים. הכתומים מעיר היין נהנו מערב נהדר מהשלוש, והקבוצה מהצפון, שחסרה את דניאל דנינו, לא הצליחה להתמודד עם האיכות העדיפה של האורחים מעיר היין. טולפסן היה מעל כולם עם 20 נקודות באחוזים נהדרים, מנגד רודני אלכסנדר בלט עם 20 נקודות משלו.


הפועל מגדל העמק – מכבי הוד השרון 112:110 (לאחר שתי הארכות)
המשחק החם והלוהט התקיים דווקא בין שתי הקבוצות מהלאומית, שנזקקו לשתי הארכות עד שהגיע תומר פורת מהוד השרון והכריע את המשחק על הבאזר. בהוד השרון בלט יותם שירן שקלע 28 נק', מנגד הצטיין טיילור ג'ונס עם 25 נק'.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי