ספאחיה יחלק עומסים, משעור בספק לגלבוע/גליל

איתי שגב
איתי שגב | צילום: עדי אבישי

אחרי הניצחון על באסקוניה, הצהובים יתארחו בגן נר אצל הפועל גלבוע/גליל (שבת, 18:45) והמאמן יעניק דקות מפתח לשחקני הספסל וביניהם זוסמן ושגב. דיאנג'לו הריסון ייעדר בשורות האדומים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך מחר (שבת, 18:45) שבוע משחקים ארוך כשתצפין לגן נר למשחק נגד הפועל גלבוע/גליל. במכבי ת"א יצטרכו להתמודד עם לא מעט עייפות אחרי רק אתמול גברו על באסקוניה ובהמשך השבוע מצפה להם מחזור כפול ביורוליג – ביום שלישי משחק ביתי מול סגנית אלופת אירופה אולימפיאקוס ובחמישי משחק חוץ בהר הגעש הרועש של בלגרד מול הכוכב האדום.

צמד הזרים שלא נרשם למשחק הם נוריס קול וג'ונה בולדן, ממנו קיימת אכזבה במועדון. בקבוצה ידאגו לחלוקת עומסים נכונה כשמי שצפויים לקבל דקות משמעותיות הם יובל זוסמן ואיתי שגב שלא שותפו אתמול. שיתופו של משעור, שנקע את הקרסול באימון השבוע ונעדר מהמשחק אתמול, טרם ברור ויקבע בסמיכות למשחק.

לעומת זאת, גלבוע/גליל תנסה להמשיך ברצף הניצחונות על הצהובים לאחר שרשמה מולם סוויפ בשנה שעברה בליגה. עם זאת, הקבוצה של בית הלחמי מגיעה להתמודדות ביכולת לא מרשימה לאחר שהפסידה במשחק הקודם לנס ציונה ונזקקה להארכה במחזור הראשון כדי לרשום ניצחון על מכבי אשדוד/באר טוביה. האדומים מגיעים להתמודדות בסגל חסר ללא דיאנג'לו הריסון שקרע את שריר הירך האחורי במשחק מול נס ציונה וייעדר כחודש.


זוסמן. צפוי לדקות משמעותיות בליגה (מכבי תל אביב)

בגלבוע יצטרכו להסתמך על עוד הופעה טובה של חואקין שוכמן שפותח את העונה בסערה. לאחר שקבע שיא קריירה במחזור הפתיחה עם 15 נקודות, במשחק האחרון הוא רשם תצוגה טובה נוספת עם 14 נק', 6 ריב', 3 אס' ו-3 חט'. גם טיילר סטון מסתמן כרגע כעוגן של בית הלחמי לאחר שרשם דאבל-דאבל בצמד המשחקים הראשונים והראה גיוון מרשים. ממוצעיו של הגבוה האמריקני בשתי ההופעות עומדים כעת על 17 נקודות, 10.5 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-26 נקודות מדד, שמדרגות אותו בראש הקטגוריה הזאת בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי