נותרה מושלמת: מכבי תל אביב ניצחה את גלבוע/גליל 72:74

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

אחרי דרמה גדולה, במשחק בגן נר שברוב דקותיו הוליכה המארחת, הצליחו הצהובים לחזור הביתה עם ניצחון

(גודל טקסט)
 המחזור השלישי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך בגן נר במשחק דרמטי ומותח שבו אירחה הפועל גלבוע/גליל את מכבי ת"א. הצהובים ניצחו 72:74, אחרי שהמארחת הובילה לאורך רוב דקות המשחק. 


גלבוע פתחה עם יחזקאל סקוורר, ג'ייקובן בראון, חואקין שוכמן, טיילר סטון וזאק לידיי, מכבי ת"א עם פייר ג'קסון, מייק רול, יובל זוסמן, איתי שגב וג'ייק כהן. 



זה כבר הופך להרגל: מכבי ת"א מגיעה למאני טיים בפיגור ויוצאת עם ניצחון, אחרי סיומת מרשימה. הערב (שבת) לעיני 2,000 צופים בגן נר חזרה החבורה של נבן ספאחיה ממינוס 11 בשלהי הרבע השלישי ושמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות עם 72:74 על הפועל גלבוע/גליל העיקשת.


בדומה למחזור שעבר נגד הרצליה, הצהובים ידעו בדיוק מתי ללחוץ על הדוושה. יובל זוסמן התחיל את מטווח השלשות המאוחר, ג'ון דיברתולומיאו המשיך אותו עם שלוש שלשות – כולל שתיים בהפרש של 5 שניות והמילה האחרונה הייתה של פייר ג'קסון, עם סל גדול שסגר את הסיפור. 




ספאחיה ועוזריו נראו מודאגים ברוב דקות המשחק (מאור אלקסלסי) 


מכבי ת"א שוב השיגה יתרון גדול בריבאונדים (34:48) ויצאה בשלום ממשחק לא פשוט, עם הפנים לאולימפיאקוס ביום שלישי ביורוליג.



רול מגן על הסל הצהוב (מאור אלקסלסי) 


גלבוע/גליל אמנם סיימה את הערב בתחושת החמצה, אבל יכולה להיות גאה מאוד בהופעה שלה. בלי דיאנג'לו הריסון שייעדר בתקופה הקרובה וג'ייקובן בראון שנטש באמצע הרבע הראשון, היא קיבלה משחק גדול מצמד הגארדים הישראלים שלה, חואקין שוכמן ויחזקאל סקוורר, שנחו שלוש דקות בלבד כל אחד ונלחמו בכל שנייה על הפרקט. טיילר סטון, שמסתמן כבינגו נוסף של אריאל בית הלחמי, היה נהדר עם 26 נקודות ומדד 32, אך לאדומים פשוט נגמר האוויר בדקות הסיום. 



פייר ג'קסון. הקלע הבולט במכבי ת"א (מאור אלקסלסי) 



קלעו להפועל גלבוע/גליל: סטון 26 נקודות, סקוורר 13, לידיי 12, שוכמן 11, אלטיט 5, בראון 3, וייס 2. 


קלעו למכבי ת"א: ג'קסון 15 נקודות, דיברתולומיאו וזוסמן 11 כ"א, קיין וטיוס 9 כ"א, כהן 8, רול 5, שגב 4, תומאס 2.


יובל זוסמן שקלע 11 נקודות עם 3 מ-4 מחוץ לקשת, אמר בסיום: " ששלושה רבעים ממש לא היינו במשחק. הם הרביצו לנו ולא החזרנו להם. בתחילת המחצית השנייה הבנו שאנחנו צריכים לעשות שינוי ולשחק אחרת. אני שמח מאוד שזה קרה ברבע האחרון. ידענו שאנחנו צריכים להיות מרוכזים. זה ניצחון גדול ואנחנו שמחים שניצחנו".



בית הלחמי. גאה בשחקניו (מאור אלקסלסי) 


מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי סיכם: "כל מי שעלה על המגרש נתן את הכול. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. שני הגארדים המובילים שלנו בצד ההתקפי פצועים. אני מסתכל על מה שעשינו היום. ראינו את גלבוע כמו שאנחנו רוצים לראות. אני מקווה שנמשיך לשחק כך, בעיקר מבחינת ההגנה והלב שלנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי