חיפה נחושה להתאושש מהתבוסה לאשדוד: "חייבים לשמור על הבית"

יפתח זיו
יפתח זיו | ערן לוף

הבחורים של עופר רחימי יארחו את העולה החדשה מנס ציונה בתקווה לעלות על דרך המלך, וגם: מכבי אשדוד רוצה להוכיח שהיכולת מול סגנית האלופה לא הייתה מקרית וקרב הקצוות הגיאוגרפי בין נהריה לאילת

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, המחזור השלישי של ליגת העל בכדורסל יגיע מחר (שני) לסיומו עם שלושה משחקים.

הפועל אילת – עירוני נהריה (בגין, 19:45)
החבורה של מאיר טפירו תארח את הסגולים מהצפון כששתי הקבוצות מחזיקות במאזן של ניצחון והפסד בשני המשחקים הקודמים. אילת רשמה בשבוע שעבר ניצחון מרשים בחולון עם תצוגת ענק של מייק רוסאריו. הרכש האחרון של הדרומיים צלף 18 נקודות ברבע האחרון (מתוך 23 במשחק כולו) וסחף את קבוצתו עם הופעה מרשימה. גם נהריה רשמה את ניצחון הבכורה שלה במחזור הקודם כשקלעה מעל 100 נקודות בניצחון הביתי על הפועל תל אביב. בקבוצה של אריק אלפסי יקוו להמשך יכולת טובה מצד אלכס יאנג שממשיך להוט, כשאת המשחק האחרון הוא סיים עם 27 נקודות ושישה ריבאונדים.

אריק אלפסי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה שהראתה חלק מהיכולות שלה נגד חולון. מקווים להמשיך להשתפר כקבוצה ולחזור לנהריה עם ניצחון".

אלכס יאנג. ימשיך ללהוט?
אלכס יאנג. ימשיך ללהוט? (עדי אבישי)

מכבי ראשון לציון – מכבי אשדוד/באר טוביה (בית מכבי, 20:00)
אחרי שהפסידו במשחק צמוד להפועל ירושלים, בחוריו של שמוליק ברנר ינסו לרשום ניצחון ראשון העונה מול האשדודים. למארחת משחק חסר משום שבזמן מחזור הפתיחה מכבי חיפה עוד שהתה במחנה האימונים שלה בארה"ב, והיא תנסה לרשום ניצחון חשוב על הקבוצה מעיר הנמל. הקבוצה של בראד גרינברג מגיעה למשחק לאחר שהביסה את מכבי חיפה במחזור הקודם 61:90, ותנסה להמשיך את המומנטום כדי לרשום ניצחון שני ברציפות. בראשל"צ יקוו לקבל תפוקה גבוהה ממרפי הולוואי, שאחרי בכורה פושרת בהפסד בירושלים עם תשע נקודות, 29% מהשדה ומדד 12, הסנטר האמריקני רשם דאבל דאבל מרשים בניצחון על קריית אתא בגביע עם 12 נקודות, 20 ריבאונדים (שבעה מהם בהתקפה) ומדד 30.

מכבי חיפה – עירוני נס ציונה (רוממה, 20:10)
במשחק האחרון שייערך מחר העולה החדשה תצפין לכרמל. הירוקים רושמים יכולת מאכזבת עד כה, ולאחר שהחמיצו את מחזור הפתיחה בשל מסע המשחקים שלהם בארה"ב, הגיעה תבוסה כואבת למכבי אשדוד בשבוע שעבר שהצביעה על לא מעט בעיות בסגל של עופר רחימי. סגנית האלופה תיאלץ להמשיך להסתדר ללא לוק מרטינס שסובל מפציעה בלסת ולא יתלבש למשחק. נס ציונה מנגד רשמה במחזור שעבר ניצחון ראשון העונה, על גלבוע/גליל. הקבוצה של נדב זילברשטיין נהנתה מחמישה שחקנים שסיימו את המשחק בספרות כפולות ותקווה לרשום ניצחון נוסף מול הירוקים.

רחימי. רוצה להתאושש בבית
רחימי. רוצה להתאושש בבית (עדי אבישי)

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק לאחר הפסד קשה באשדוד. חשוב שניקח את המשחק הביתי הראשון שלנו העונה ושניראה הרבה יותר טוב כקבוצה". אנחל רודריגס הוסיף: "מחר יש לנו הזדמנות טובה להתאושש מההפסד הקשה לאשדוד וגם לשמור על הבית מול האוהדים שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי