אלייז'ה ג'ונסון חתם בהפועל גלבוע/גליל וישחק בגביע

אלייז'ה ג'ונסון
אלייז'ה ג'ונסון | אתר היורוליג

קבוצתו של בית הלחמי הודיעה על צירופו אקס הפועל ת"א (27, 1.93 מטרים), ששוחרר העונה מקרמונה האיטלקית. יערוך את הבכורה נגד מכבי רעננה

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו הרשמית של אלייז'ה ג'ונסון, שיחזק את הקבוצה של אריאל בית הלחמי שסובלת ממכת פציעות. כזכור, בקבוצה סובלים מחסרונו של דיאנג'לו האריסון שלא שותף השבוע מול מכבי תל אביב, כשגם ג'ייקובן בראון נפצע בהתמודדות מול הצהובים וככל הנראה ספג פציעה רצינית. ג'ונסון הגיע כבר ארצה, החל להתאמן עם הקבוצה וישחק כבר מחר במשחק הגביע מול מכבי רעננה.

ג'ונסון (27, 1.93), בוגר מכללת קנזס היוקרתית, העמיד בשנתיים האחרונות שלו במכללה ממוצעים של כ-10 נקודות למשחק, ארבעה אסיסטים וכשלושה כדורים חוזרים למשחק. הרכז החל את הקריירה האירופית שלו בעונת 13/14 ברוזה ראדום הפולנית, ומשם עבר לליגה היוונית הראשונה שם שיחק בקבוצת פנלפסיניאקוס.

לאחר עונה מוצלחת חתם בעונה שעברה בקבוצת הבת של אנאדולו אפס, פרטויניאל המשחקת בליגה השנייה. בזכות יכולתו הטובה, כשהעמיד 22 נקודות למשחק, עם 40% מחוץ לקשת בתוספת לחמישה ריבאונדים ויותר משלושה אסיסטים למשחק, הוא נקרא במהלך העונה לקבוצה הראשונה, ושיחק ארבעה משחקים ביורוליג. במשחק השיא שלו קלע 11 נקודות בניצחון אפס על דרושאפקה.

את העונה שעברה פתח בציבונה זאגרב והשתתף עימה בליגה האדריאטית, בליגת האלופות של פיב"א ובליגה המקומית. בשלוש המסגרות בממוצע הוא קלע עשר נקודות והוסיף שלושה אסיסטים. בהמשך העונה הוא חתם בהפועל תל אביב, אך לא נרשם לליגה ועזב את המועדון. בינואר חתם בווירצבורג הגרמנית, אולם גם ממנה שוחרר אחרי שמונה ימים בלבד ואת העונה סיים בליגה השנייה בטורקיה. את העונה הנוכחית פתח בקרמונה מהליגה האיטלקית הראשונה ושוחרר לאחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי