עונש רדיוס בפועל להפועל ת"א וקנס של 50,000 שקלים

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים יארחו את גלבוע/גליל במרחק של 100 ק"מ מאולמם בעקבות האירועים האלימים במשחק נגד הפועל ירושלים. הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד האוהד אור שמש שזרק בקבוק ופגע בראשה של המאבטחת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נענשה הערב (חמישי) בעקבות האירועים האלימים במשחק הליגה במוצאי שבת נגד הפועל ירושלים. האדומים ספגו משחק רדיוס אחד בפועל במרחק של 100 ק"מ מאולמם (נגד גלבוע/גליל), קנס של 50,000 שקלים בפועל וכן שני משחקי רדיוס במרחק של 100 ק"מ על תנאי וקנס של 50,000 שקלים על תנאי. יו"ר הקבוצה רמי כהן נקנס ב-2000 שקלים ועוד 1500 שקלים על תנאי.

ובתוך כך, פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (חמישי) לביהמ"ש המחוזי בת"א כתב אישום נגד אור שמש (27), אוהד קבוצת הפועל ת"א, בגין חבלה בנסיבות מחמירות שגרם למאבטחת במשחק הכדורסל שהתקיים בהיכל קבוצת שלמה בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים בשבת האחרונה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית ארונוב, במהלך הפסקת המחצית במשחק, התפתחה קטטה בין אוהדי קבוצת הפועל תל אביב למאבטחי המשחק מטעם חברת האבטחה TQS. בסיום המשחק בעת שהמאבטחים יצאו לכיוון החניה שמש פנה אל המאבטחים והחלו חילופי דברים ביניהם. הנאשם פנה אל מנהל בחברת האבטחה, עמו יש לו קרבת משפחה ואמר לו: "תביא את המאבטחים החברים שלך האלה שעומדים איתך ובואו תרדו חמש ואנחנו נביא חמש, נז*** אתכם, נפתח לכם את הצורה". בתגובה ביקש המנהל להרגיע את הרוחות וביקש מספר פעמים משמש לעזוב, אך הואהמשיך לקלל את המאבטחים כשהוא מסמל להם בידיו עם אצבעו האמצעית ובאומרו "אנחנו נז*** אתכם, אמא שלכם ז***, בני ז****, שתמותו".

בהמשך, פנה המנהל למאבטחים במטרה להרחיקם מהמקום ואמר להם ליסוג לאחור. שמש הרים בקבוק זכוכית מהרצפה וזרק אותו לעבר המאבטחים. בקבוק הזכוכית פגע באחת המאבטחות מתחת לעינה השמאלית וכתוצאה מהפגיעה נגרמה לה חבלות והיא אושפזה להמשך טיפול.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים כתבה עו"ד ארונוב כי "העבירות המיוחסות למשיב ונסיבות ביצוען – ההתגרות המוקדמת, גמירת האומר לפגוע במאבטחים למרות ניסיונות להפיס את דעתו, ויידוי הבקבוק לעברם, במודעות מלאה לפוטנציאל הפוגעני של התנהגותו – על תוצאותיה ההרסניות, מגלמות בתוכן מסוכנות גבוהה וחזקה בדין לקיומה של עילת מעצר..". "…עוד מתבקש בית המשפט ליתן צו הרחקה לפי…. חוק איסור אלימות בספורט התשס"ח – 2008, שיאסור על המשיב להימצא בסביבת אירועי ספורט או להיכנס לאירוע ספורט".

רמי כהן. דרושה פעילות נמרצת עם האוהדים (אודי ציטיאט)
רמי כהן. דרושה פעילות נמרצת עם האוהדים (אודי ציטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי