מכה להפועל תל אביב: מאט הווארד ייעדר שישה שבועות

מאט הווארד
מאט הווארד | לירון מולדובן

הפורוורד-סנטר (28, 2.03) יעבור הליך להסרת עצם עודפת מכף רגלו וייעדר שישה שבועות. האדומים שוקלים להחתים גבוה נוסף. דמיון ג'יימס (30, 2.01) חתם בהפועל אילת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) כי מאט הווארד יעבור בימים הקרובים הליך להסרת עצם עודפת מכף רגלו. הפורוורד-סנטר סובל העונה ממכת פציעות שמשביתה אותו לתקופה ארוכה והוא לא שיחק מאז המחזור השני, אז שותף לחמש דקות מול עירוני נהריה לפני שנפצע ברגלו.

עוד קודם לכן הוא סבל מחוסר מזל כששבר את האצבע במהלך ההכנה ונקע את הקרסול בגביע ווינר. מכת הפציעות משפיעה כמובן על תרומתו של הווארד שבשתי ההופעות שלו עד כה בליגה רשם 4.5 נקודות לצד 3 ריבאונדים ואסיסט ב-15 דקות בממוצע.

הווארד (28, 2.03), בוגר מכללת באטלר, הגיע לראשונה לאירופה כשחתם באולימפיאקוס היוונית. לאחר מכן עבר לגרמניה שם שיחק בלודוויסבורג ובאולם ובשלוש העונות האחרונות שיחק בשטרסבורג עמה זכה בדאבל בעונת 2014/15, ולאחר מכן לקח חלק משמעותי במשחקי הקבוצה במפעלים האירופים הבכירים ואף בתואר השחקן השישי של העונה בשנת 2016.

מאיר טפירו. קיבל חיזוק לצבע (עדי אבישי)
מאיר טפירו. קיבל חיזוק לצבע (עדי אבישי)

דמיון ג'יימס חתם בהפועל אילת
הפועל אילת מצאה מחליף לדנזל באוולס לאחר שהחתימה הערב את הפורוורד דמיון ג'יימס שמגיע בחוזה זמני. כזכור, באוולס שוחרר לפני שבוע וחצי מהדרומיים לאחר שרשם יכולת חלשה וכעת קבוצתו של מאיר טפירו החתימה את ג'יימס, שיישאר במועדון במידה וירשים.

ג'יימס (30, 2.01), בוגר מכללת טקסס, נבחר במקום ה-24 בדראפט 2010 אך עבר מיד בטרייד לניו ג'רזי. בהמשך הוא עבר גם לסן אנטוניו וזכה עם הספרס באליפות יחד עם אוסטין דיי. בסך הכל הוא רשם 39 הופעות שנפרשו על פני ארבע עונות וממוצעי הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם עומדים על 3.8 נקודות לצד 3.4 ריבאונדים.

מאז עבר ג'יימס גם בפיליפינים, באוסטרליה ובצרפת, שם שיחק חמישה משחקים בלה מאן לפני שעזב. הוא שיחק גם בפורטו ריקו שם שיתף פעולה עם מייק רוסאריו ונבחר לזר המצטיין ולחמישיית ההגנה. כעת הוא יחבור לרוסאריו שחתם בתחילת העונה באילת, וישלים את מצבת הזרים הכוללת גם את ג'ורדן לויד, דימיטריס טרידוול ואלאנדו טאקר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי