הפועל ת"א תשחרר את ג'ף אלן אך תציע לו חוזה חדש

ג'ף אלן
ג'ף אלן | עדי אבישי

שחקנם הבעייתי של האדומים צפוי להיחתך מחוזהו הנוכחי, אלא שעקב פציעתו של מאט האוורד מעוניין דני פרנקו להשאירו בחוזה זמני. אם אלן יסרב להצעה יובא זר חדש במקומו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צפויה להגיש בימים הקרובים חוזה זמני לג'ף אלן, לאחר שההסכם המקורי יפוג בסוף השבוע הקרוב. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, חוזהו של השחקן כולל אופציה של הקבוצה לשחררו בשלב זה של העונה וכעת האדומים יצטרכו לקבל החלטה בנוגע לעתידו.

בקבוצה לא מרוצים מההתנהגות של אלן שמרבה לקבל עבירות טכניות ובלתי ספורטיביות מהשופטים ונחשב לגורם בעייתי. למרות שהבטיח בשיחה לדני פרנקו לפני שחתם כי הוא השתנה והפך לשחקן מאופק יותר, בקבוצה לא רואים שינוי בהתנהגותו, כשרק במשחק האחרון נגד בני הרצליה הוא הורחק לאחר שספג עבירה בלתי ספורטיבית ועבירה טכנית.

הפועל תל אביב תודיע לאלן כי היא מנצלת את אופציית היציאה בחוזהו, אך בד בבד היא צפויה להציע לו חוזה חדש לתקופה של עד חודשיים. הסיבה העיקרית להגשת החוזה הזמני היא הפציעה של מאט האוורד שממשיך להיעדר ומשאיר את מצבת הגבוהים של האדומים קצרה מתמיד. האוורד ייעדר למשך חודש וחצי בשל הליך להסרת עצם עודפת מכף רגלו, ובהפועל רוצים שאלן יישאר לפחות לתקופה זאת כדי לחפות על חסרונו.

ג'ף אלן
ג'ף אלן. יסכים להישאר כברירת מחדל? (דני מרון)

בהפועל מציינים כי עד כה לא נעשתה פנייה לשחקן או לסוכנו וכי רק כעת הם יפנו אליהם עם ההצעה. עם זאת, במועדון לא בטוחים אם אלן יסכים לחוזה הזמני ובמידה ויסרב, האדומים ישחררו אותו באופן רשמי ויחפשו אחר גבוה אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי