הסנטר אחמד ניביס חתם בהפועל ת"א, פרנקו: יחזק את הצבע

אחמד ניביס
אחמד ניביס | צילום: אינסטגרם

האדומים החתימו את השחקן לחוזה זמני ובסיומו המאמן יחליט האם שחקן הרכש או ג'ף אלן יישארו בשורות הקבוצות. מקומו של מאט האוורד בסגל מובטח עד אשר ישוב מפציעתו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הסנטר אחמד ניביס, שיחזק את הקו הקדמי של הקבוצה. חוזהו של השחקן כולל אופציית יציאה מצד הקבוצה בעוד חודש. בסיום התקופה האדומים צפויים לבחור בין ניביס לג'ף אלן, שחתם על הארכת חוזה לתקופה דומה בסוף השבוע האחרון. מקומו בסגל של מאט האוורד, שייעדר עוד חודש וחצי בשל הליך להסרת עצם עודפת מכף רגלו, לא בסכנה מפני דני פרנקו מעריך מאוד את השחקן ומוכן להמתין לחזרתו למגרשים.

ניבינס (30, 2.06 מ') חתם במועדון עד לסיום העונה, כשלהפועל תל אביב ישנה אופציית יציאה מחוזהו. הסנטר הוא בוגר מכללת סט.ג'וזף בה זכה בתואר שחקן השנה של הקונפרנס בשנתו האחרונה, נבחר במקום ה-56 בדראפט 2009 על ידי דאלאס מאבריקס ובעל ניסיון אירופי עשיר.

בין היתר, שיחק ניביס במנרסה הספרדית, מונס הבלגית ובמועדוני הצמרת הצרפתים פו אורטז ו-וילרבאן, ובעונת 2012 נבחר לאולסטאר הצרפתי. את עונת השיא שלו רשם במדי וילרבאן, בה רשם בליגה וביורוקאפ 19.2 נקודות ויותר משמונה ריבאונדים. בעונה שעברה שיחק במדי אורליאן מהליגה הצרפתית הבכירה, ושוחרר מהקבוצה בעקבות פציעה.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, התייחס להגעתו של השחקן: "אני שמח על ההצטרפות של ניבינס. זו תקופה ארוכה שבה הסגל שלנו חסר עומק בצבע. ההצטרפות שלו תעזור לנו לייצב את השורות, ותאפשר לשחקנים להתמקד ולתרום בתפקידם הטבעי. בדרך כלל לשחקן גבוה לוקח זמן להשתלב בקבוצה תוך כדי העונה, אבל האופי, הנחישות והקבוצתיות שניבינס יודע להביא לקבוצה יקצרו את התהליך עבורו".

דני פרנקו. קיבל חיזוק לצבע (אודי ציטיאט)
דני פרנקו. קיבל חיזוק לצבע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי