חולון דרסה את ראשון לציון, בני הרצליה חגגה באילת

שון דוסון
שון דוסון | מנהלת הליגה

החבורה של דן שמיר רשמה ניצחון רביעי ברציפות, 74:104 על הכתומים. שיא קריירה לבלאט (22 נקודות) ואלכסנדר (29 נקודות). גורקה קטע רצף של שבעה הפסדים עם 69:70 דרמטי בדרום

(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. בני הרצליה יצאה מהמשבר על חשבון הפועל אילת, מאוחר יותר: הפועל חולון הביסה את מכבי ראשון לציון.


הפועל אילת – בני הרצליה 70:69 

המשבר של מיקי גורקה הסתיים בזכות דרמה גדולה בדרום. הרצליה קטעה רצף בן שבעה הפסדים בכול המסגרות כאשר שון דוסון בלט עם 25 נקודות (18 מהן ברבע השלישי. המפגש נפתח בצורה טובה עבור המארחת, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון ארבע נקודות (11:15). דווקא אז, הרצליה התעוררה. דוסון הזכיר כמה פוטנציאל יש לו, ועם 18 נקודות ברבע השלישי סידר לאורחת יתרון מבטיח. חשבתם שזה נגמר? הקבוצה של מאיר טפירו חזרה בגדול. טרידוול סידר ריצת 0:11 והפך את המפגש לדרמטי עוד יותר. דומינק ארצ'י לקח אחריות ועם שלשה קבע 66:70 להרצליה. המארחת לא אמרה נואש, וקיבלה סל גדול מג'ורדן לויד. אילת הצליחה גם לחטוף את הכדור הבא, קיבלה שתי קליעות מהקו אחרי עבירה על אקסבייר ת'יימס לקו, שהחטיא פעמיים וסידר לגורקה הזדמנות פז לחייך. 


הפועל חולון – מכבי ראשון לציון 74:104 

הקבוצה של דן שמיר מתאוששת, במיוחד אחרי התצוגה המוחצת על חשבון הכתומים. חולון רשמה ניצחון רביעי ברציפות בכול המסגרות, אחרי פתיחה סוערת. המארחת קיבלה תמיכה מהקהל הביתי, עלתה ליתרון 17:27 כבר ברבע הראשון. האורחת חלמה על קאמבק, אך גלן רייס ג'וניור (12 נקודות) ותמיר בלאט (22 נקודות, שיא קריירה) היו גדולים עליה. ג'ו אלכסנדר רתח עם 29 נקודות, שיא קריירה, שהפכו את המפגש לניצחון הגדול של חולון בשנים האחרונות. מארק טולפסו בלט עם 19 נקודות אצל ראשון לציון.  

 

חוגגים בחולון. תומאס (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי