ההתרגשות של אבדיה בבכורה, המסקנות החדשות של ספאחיה

נבן ספאחיה עם טל בורשטיין וגיא גודס
נבן ספאחיה עם טל בורשטיין וגיא גודס | דני מרון

מכבי ת"א שמרה על המאזן המושלם בליגה, אחרי 68:98 על נס ציונה ובצוות המקצועי חלקו שבחים לצעיר, שעלה להופעת בכורה בגיל 16. קול בטוח: "אפשר לנצח בכול מקום". קווינסי מילר שוחרר רשמית מבאמברג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המאזן המושלם בליגה לאחר שהביסה 68:98 את עירוני נס ציונה ונותרה היחידה בטבלה ללא הפסדים לאחר שבעה מחזורים. הצהובים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון גבוה כשהמחצית השנייה הפכה כבר לגארבג' טיים ארוך ובדקות האחרונות דני אבדיה אף עלה להופעת בכורה בקבוצה. 


ניכר היה שהכישרון הצעיר (16) התרגש מהמעמד כשבשלוש וחצי הדקות שקיבל הוא החטיא שתי שלשות ואיבד שני כדורים. למרות זאת בקבוצה פרגנו לשחקן ובצוות המקצועי בטוחים שהוא יתרום להם עוד בעתיד. במכבי הקפידו גם על חלוקת עומסים כשהמשחק אמש היה החמישי של הקבוצה בעשרת הימים האחרונים. אף שחקן לא חצה את רף 30 הדקות ואלכס טיוס, שסובל מפציעה קלה בכתף, שותף לפחות מארבע דקות כדי שיוכל להתאושש כראוי. 



בזמן ששאר הקבוצות בליגה נכנסו לפגרת הנבחרות, מכבי תל אביב תמשיך במאבקיה ביורוליג כשביום חמישי מחכה לה משחק חוץ לא פשוט מול ברצלונה. מי שלא ישתתף במשחק הוא ג'ייק כהן שזומן לנבחרת בסוף השבוע האחרון ובהסכמת הקבוצה יעמוד לרשותו של קטש החל מהיום, יום פתיחת מחנה האימונים. הפורוורד, שזכה למעמד של שחקן ישראלי ולא יתפוס מקום של מתאזרח, ישוב לצהובים רק לאחר צמד המשחקים של החלון הנוכחי – נגד אסטוניה בשישי ונגד יוון בשני. 



מסיק מסקנות. ספאחיה (דני מרון) 


בחזרה למשחק, במכבי היו מרוצים מהניצחון הקליל ומהעובדה שהוא הושג למרות העומס הגדול שעברו השחקנים ונפילת המתח האפשרית לאחר הניצחון המרשים על חימקי מוסקבה. "זה היה המשחק החמישי שלנו בעשרה ימים ולמדנו איך לשחק ולחלק את הדקות בין כל השחקנים וגם להעניק מנוחה לחלק מהם", אמר ספאחיה בסיפוק בסיום, "אבדיה שיחק בפעם הראשונה אצלנו וניצחנו את המשחק בשלושים הפרש, זה מספיק למשחק הזה". גם ג'ון דיברתולומיאו היה מרוצה: "אני שמח שהשגנו את הניצחון. שיחקנו טוב וביחס למשחק חוץ היה לנו קהל מדהים ואני מודה להם. אנחנו מתרכזים עכשיו במשחק הבא". 


"מה שהכי חשוב הוא שניצחנו את המשחק וכעת אנחנו מתכוננים למשחק הבא", הוסיף נוריס קול, "אי אפשר להשוות בין היורוליג לליגה הישראלית, אלה ליגות שונות, אבל היה לנו חשוב לחזור לאיזון אחרי ההפסד לאנדולו והצלחנו לעשות את זה", הגארד התייחס גם לניצחון המרשים על חימקי: "אנחנו מתייחסים לכל משחק בפני עצמו ומאמינים שאפשר לנצח בכל מקום כל עוד נתרכז בהוצאת תכנית המשחק שלנו לפועל".


Brose Bamberg und Quincy Miller gehen ab sofort getrennte Wege.

Der Vertag mit dem US-Amerikaner wird in gegenseitigem Einvernehmen aufgelöst. Die Clubverantwortlichen wünschen ihm alles Gute für seine zukünftige Karriere. pic.twitter.com/w10ESxeSnf

— Brose Bamberg (@BroseBamberg) November 20, 2017


בעניין אחר, שחקן הצהובים בעונה שעברה קווינסי מילר שוחרר היום באופן רשמי מבאמברג בעקבות אי הבנות עם המאמן אנדראה טרינקיירי וראשי המועדון. הפורוורד לא שותף העונה במשחקי היורוליג ושחרורו היה צפוי כבר שבועות ארוכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי