בורחים בלבד: גם אלייז'ה ג'ונסון עוזב את גליל/גלבוע

אלייז'ה ג'ונסון
אלייז'ה ג'ונסון | עדי אבישי

הקבוצה מהצפון איבדה את הגארד האמריקאי, 48 שעות בלבד אחרי שהתבשרה על עזיבתו של טיילר סטון ליפן. ג'ונסון שיחק שלושה משחקים ורשם 10 נק', 4 ריב', ו-2.3 אס' בממוצע למשחק

(גודל טקסט)

אלייז'ה ג'ונסון הודיע הערב (רביעי) לראשי הפועל גלבוע/גליל שהוא עוזב את הקבוצה לטובת חוזה שקיבל מקבוצה בליגה הטורקית. הגארד הגיע לצפון בחוזה זמני לחודש בעקבות בעקבות מכת הפציעות שפקדה את הקו האחורי. כשרצו ראשי גלבוע/גליל להחתימו על חוזה זמני נוסף, סירב ג'ונסון וחשף את הנימוק.

הזר האמריקאי תרם 10 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק ורשם שלושה משחקים בלבד במדי האדומים לבנים. ג'ונסון החל את העונה בקרמונה האיטלקית אך שוחרר ממנה. אגב, בעונה שעברה שוחרר אותו ג'ונסון מהפועל תל אביב.

  • גדול ביפן: טיילר סטון ברח לגליל גלבוע

בגלבוע/גליל ייאלצו לערוך כעת שינויים בסגל כשלמעט ג'ונסון, החבורה של אריאל בית הלחמי איבדה גם את הגארד טיילר סטון שניצל סעיף שחרור בחוזהו ועזב ליפן. החדשות הטובות מגיעות מגזרת הפצועים כשדיאנג'לו האריסן שב מפציעה ושיחק במחזור האחרון למספר דקות, ובמועדון מקווים כי גם יחזקאל סקוורר ישוב למגרשים עם החזרה מפגרת הנבחרות. הגארד קרע לפני חודש את שריר התאומים.


סטון. גליל תצטרך להיערך מחדש (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי