כריס סמית' נבחן בעירוני נהריה

כריס סמית'
כריס סמית' | Instagram

אחיו של ג'יי. אר. סמית', שקיבל אזרחות ישראלית לאחר שעבר גיור. אשתקד חתם על חוזה זמני בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית אך שוחרר לאחר משחק אחד בלבד

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
עירוני נהריה בוחנת בימים אלה את כריס סמית', אחיו של ג'יי. אר. סמית', שקיבל אזרחות ישראלית והגיע לארץ. השחקן האמריקני עבר תהליך גיור לאחר ששהה בישראל בשנה שעברה והתחבר ליהדות עד שהחליט להתגייר. הוא עבר את תהליך הגיור בארה"ב ושב כעת לישראל במסגרת ארגון "נפש בנפש" שסייע לו בתהליך.


סמית' העביר את תקופת המכללות בין מכללת מנהטן וללואיוויל, אך לא הרשים במיוחד ולא נבחר בדראפט. למרות זאת הוא הצליח לקבל חוזה בניו יורק ניקס בה לא זכה לשחק ומאוחר יותר עבר לליגת הפיתוח. למרות ההצלחה של אחיו הגדול, כריס התקשה לייצר לעצמו קריירה יציבה ובין היתר עבר בקוסובו ובקנדה. הגארד האמריקני הגיע לראשונה לארץ בשנה שעברה כשחתם על חוזה זמני בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית אך שוחרר לאחר משחק אחד בלבד בו קלע שתי נקודות.

 



נהריה רושמת פתיחת עונה טובה כשהיא במאזן 3:4 בליגה ונהנית מיכולת טובה של צמד הזרים קורי וובסטר ואלכס יאנג. הקבוצה של אריק אלפסי ערכה כבר שינוי ראשון בסגל כששיחררה את הסנטר עוסמאן דרמה והחזירה לשורותיה את טיירון נאש. כעת יבחנו במועדון את יכולותיו של סמית' ובמידה וירשים, הוא יקבל חוזה בקבוצה וישחק כישראלי.


 

Big Moves, Big Dreams, today's the Day I move to Israel . Thank you for all the love and support from my family and friends. I love you all ❤️

A post shared by Chris Smith (@chrissmith500) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי