שרת הספורט דורשת הבהרות מהמשטרה על אירועי הארנה

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | עדי אבישי

רגב נענתה לדרישת הפועל חולון לחקור ביחס לאוהדי הקבוצה במהלך המשחק מול הפועל ירושלים, יו"ר המועדון: "מאמינים שמי שכשל ישלם את המחיר"

(גודל טקסט)

הפועל חולון תקיים היום (שלישי, 19:30) משחק נוסף במסגרת ליגת האלופות של פיב"א כשתתמודד נגד מונאקו החזקה, אך בקבוצה ממשיכים עדיין לעסוק באירוע האלים שהתרחש בסיום המשחק נגד הפועל ירושלים בין אוהדיהם וכוחות האבטחה בארנה. שלשום פנה המועדון לשרת התרבות והספורט, מירי רגב, במכתב חריף כדי שתחקור את האירוע ותנקוט בצעדי ענישה והבוקר הגיעה תגובת השרה.

"הצטערתי לקרוא על השתלשלות האירועים בין אנשי השיטור והאבטחה בארנה בירושלים ואוהדי קבוצת הפועל חולון במשחק המרתק והחוויתי בין הקבוצה לקבוצת הפועל ירושלים, שהוכרע בשניות הסיום ואשר העיבה על האווירה הספורטיבית והמהנה בין הקבוצות ובין מחנות האוהדים", כתבה רגב, "חווית הצפייה במגרשים והגדלת כמות הקהל הם שעמדו לנגד עיניי עם כניסתי לתפקיד, על מנת שמשפחות שלמות יוכלו ללכת וליהנות מאירועי ספורט".

השרה המשיכה: "לטובת כך וכחלק מהטיפול המערכתי הכולל במיגור תופעת האלימות בספורט, מעמיד משרד התרבות והספורט תקציב משמעותיים לעמותות ולארגונים המקדמים את ההגינות במגרשים כולל תקציבים לשיטור ואבטחה ועשרות מיליוני שקלים לטובת הקמת היחידה המשטרתית אשר תפקידה לפעול לאכיפת עבירות אלימות וגזענות בספורט. משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים שותפים מלאים למאמצים אלו והם פועלים ללא לאות למיגור תופעת האלימות במגרשים. יחד עם זאת, לאור חומרת הדברים, כפי שעולה מהמכתב, פניתי למשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל לקבלת התייחסותם לאירועים במשחק בירושלים".

יו"ר הקבוצה, איתן לנציאנו, ביקש להודות לשרה מירי רגב על הטיפול והמענה המהיר: "ראשית אנו מודים לשרת התרבות והספורט, הגברת מירי רגב, על המענה המהיר והמשך הטיפול. בנוסף שמענו את תגובת מפקד כוח המשטרה שהגיב כבדרך אגב אתמול באחת מתחנות הרדיו על האירועים ולצערי לא הופתענו מהסבריו שכמובן הפילו את האשמה על אוהדי חולון, מה שכמובן לא נכון. אך לאור טיפולה המסור של השרה נמתין ונחכה לבדיקת השר לביטחון פנים, מר גלעד ארדן, ואנו מאמינים שמי שכשל ישלם את המחיר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי