לא מתאים: מכבי חיפה שיחררה את לוק מרטינס

יובל זוסמן נגד לוק מרטינס
יובל זוסמן נגד לוק מרטינס | עדי אבישי

הירוקים החליטו להיפרד מהגארד בעקבות פתיחת העונה החלשה והיכולת הדלה שלו - 8.6 נקודות בלבד למשחק. רועי הובר עשוי לעזוב את הקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לבצע שינויים בסגל והיום הודיעה הקבוצה על שחרורו של לוק מרטינס שעוזב את המועדון. מרטינז, בן 27, שיחק בשמונה משחקים במדי הירוקים (פתח בשבעה) והעמיד ממוצעים של 8.6 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים, ב-18.9 דקות לערב. בחיפה לא היו מרוצים מתרומתו המקצועית וכעת הגיעה ההחלטה להיפרד ממנו.

אחרי שפתחה את העונה בצורה מאכזבת, מכבי חיפה התחילה להתאזן עם שלושה ניצחונות רצופים עד ההפסד לגלבוע/גליל במחזור האחרון. הקבוצה של עופר רחימי החתימה בתחילת השבוע את הגארד-פורוורד זאק גרהאם שמגיע לאחר שתי עונות בוונצאולה ויעבה את הקו האחורי של הירוקים. עוד קודם לכן חיפה ביצעה שינויים בסגל עם החתמתם של גוני יזרעאלי ורג'ינלד באקנר ובמקביל נפרדה מוויל גרייבס ומנתנאל ארצי שהושאל עד סוף העונה למכבי אשדוד.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב בקרוב את הקבוצה הוא רועי הובר שמחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל. הובר, מהשחקנים הבולטים בקמפיין המרשים של נבחרת העתודה בקיץ האחרון, ממעט לקבל דקות בקבוצה מהכרמל, אליה הושאל מהפועל ירושלים, ועשוי לעזוב בקרוב. הרכז הישראלי קיווה לרשום פריצת דרך העונה, אך בפועל הוא מקבל 9 דקות במשחק ותורם רק 1.6 נקודות בערב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי