קליבלנד מלווין חתם בהפועל גלבוע/גליל עד לסיום העונה

קליבלנד מלווין
קליבלנד מלווין | אתר רשמי

הפורוורד האמריקאי (26, 2.03) יחזק את הקבוצה אל אריאל בית הלחמי לאחר שחרורו של ספרלוק. שיחק בהונגריה, מקסיקו, תאילנד, לבנון וקבוצתו האחרונה הייתה ציבונה זאגרב

(גודל טקסט)

הפועל  גלבוע/גליל מצאה היום (ראשון) מחליף לטיילר סטון כשהחתימה את קליבלנד מלווין עד תום העונה. הפורוורד היה מועמד לקבוצה עם עזיבתו של סטון ליפן, אך קבוצה הנוכחית, ציבונה זאגרב, הערימה קשיים על שחררו של השחקן ומנעה את המהלך.



התסבוכת הזאת הובילה את קבוצתו של בית הלחמי להחתים את טריסטן ספרלוק על חוזה זמני לחודש, אך משלא הרשים הוחלט לשחררו בשל תרומתו המעטה. בשבוע שעבר גלבוע/גליל שבה לחדש את המשא ומתן עם מלווין וציבונה זאגרב וכעת הבשילו התנאים להגעתו של שחקן החיזוק שינחת מחר ויצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי.



מלווין (26, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת דה פול ובעונתו האחרונה העמיד ממוצעים של 16.7 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-1.6 חסימות. לאחר שלא נבחר בדראפט 2014 הוא עבר לליגת הפיתוח ומשם המשיך למקסיקו, הונגריה ובחזרה לליגת הפיתוח. את העונה שעברה העביר מלווין בליגת הלבנונית, בה רשם ממוצעי דאבל דאבל, ובליגה התאילנדית. בקיץ האחרון הוא חתם בציבונה זאגרב שנכנסה לקשיים כלכליים ולא שילמה לו עדיין את המשכורות האחרונות, סיטואציה שגרמה לו לבקש לעזוב את המועדון. ממוצעיו של מלווין העונה עמדו על 10.8 נקודות, 5.5 ריבאונדים ואסיסט בליגה האדריאטית, לצד 13.4 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים בליגה הקרואטית.


קליבלנד ינחת כבר מחר וביום רביעי כבר יצטרף לאימוני הקבוצה. מי שעזב הוא טריסטן ספרלוק שלא התאקלם בקבוצה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי