פייר ג'קסון: המטרה היא לחזור למסלול הניצחונות של מכבי

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

הרכז התייחס לתהליך שהוא עובר עם הקבוצה בכתבה לאתר היורוליג: "רוצים שהאוהדים ישמחו, הם מצפים מאיתנו לנצח. ספאחיה אוהב את מה שהוא רואה". המאמן שיבח: "אחד השחקנים הכי חשובים אצלנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תסיים ביום חמישי הקרוב את הסיבוב הראשון ביורוליג כשתארח ב"היכל מנורה מבטחים" את אוניקאחה מלאגה. במועדון מרוצים מהעונה שעוברת עליהם עד כה, כשבמחצית העונה הסדירה הם מדורגים במקום השביעי בטבלה כשהפלייאוף נראה בהישג יד לאחר שנתיים רוויות כישלונות.

גם ביורוליג לא מתעלמים מהיכולת המפתיעה של הצהובים כשערכו כתבת צבע על פייר ג'קסון שנחשב לאחד המנהיגים בקבוצה. הרכז פתח בכל המשחקים באירופה עד כה והוא מוביל את מכבי בנקודות (14.4) ובמדד (13.9) ומדורג שני באסיסטים (3.9). "אחרי אחת העונות הגרועות בהיסטוריה שלה, מכבי תל אביב עברה שינוי", נאמר בתחילת הכתבה, "אחרי חצי עונה, מכבי תל אביב נמצאת בתמונת הפלייאוף ואחד השחקנים שהופכים את זה לאפשרי הוא פייר ג'קסון".

"פייר ג'קסון רכז נהדר", החמיא לו כארם משעור, "הוא עושה את כל השחקנים לידו לטובים יותר וכך גם את הקבוצה". אלכס טיוס הוסיף: "הוא מנהל משחק, שחקן יוצר וכזה שמושך הרבה תשומת לב מההגנה של היריבה. הוא מסוגל ליצור מהלכים לשחקנים אחרים והוא סקורר בפני עצמו". גם המאמן נבן ספאחיה שיבח את השחקן: "הוא אחד השחקנים הכי חשובים במערכת שלנו, הרכז הפותח. יש לו הרבה אנרגיות, הרבה כישרון והרבה אחריות".


ג'קסון. מחמאות מהמאמן ומהחברים (עדי אבישי)

ומה יש לג'קסון להגיד? "המטרה המרכזית היא לחזור למסלול הניצחונות של מכבי. אנחנו רוצים שהאוהדים שלנו ישמחו שוב ושהם יראו שאנחנו כאן כדי לנצח באמת משחקים", הצהיר הרכז, "עם ההיסטוריה של המועדון הם מצפים מאיתנו לזה. יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל הראנו סימנים חיוביים והמאמן אוהב את מה שהוא רואה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי