ג'ורדן לויד בראיון: בישראל הכדורסל יותר שיטתי מה-G League

איתי שגב מול ג'ורדן לויד
איתי שגב מול ג'ורדן לויד | עדי אבישי

שחקנה המצטיין של הפועל אילת ל"ספורטנדו": "המשחק פה יותר פיזי ויש יותר קבוצות הגנה". השינוי של דרוקר: "הוא עזר לכולם להבין את התפקיד שלהם בקבוצה"

(גודל טקסט)

שחקנה המצטיין של הפועל אילת ג'ורדן לויד התראיין היום (רביעי) לאתר "ספורטנדו" וסיפר על ההחלטה להגיע לישראל, החיים באילת והמחשבות בנוגע לעתיד.

ההחלטה להגיע לישראל: "רציתי להישאר ב-G league ולהגיע משם ל-NBA, אבל אז חשבתי שלצאת שוב לחו"ל, במיוחד לליגה מכובדת כמו ישראל יכול להיות חוויה טובה, דרך לקדם את הקריירה שלו ולבנות קורות חיים".

סגנון המשחק בישראל: "סגנון המשחק פה שונה, משחקים פה הרבה פיק אנד רול. יש פה יותר קבוצות הגנה. המשחק פה שיטתי ולא סתם עולים למעלה ולמטה. המשחק פה יותר פיזי, אבל הקצב יותר איטי. לקח לי זמן להסתגל".

המטרה האישית: "אני לא רוצה רק למלא את הנתונים הסטטיסטיים שלי, אלא גם לשמור טוב, לקחת ריבאונדים ולהתפתח בכל הפרמטרים. אני רוצה שישימו אותי על השחקן הכי טוב של היריבה. נראה לי שאני עושה את זה, ועכשיו אני צריך לגלות יותר עקביות ויציבות".

שרון דרוקר. עשה שינוי משמעותי (עדי אבישי)
שרון דרוקר. עשה שינוי משמעותי (עדי אבישי)

השינוי שעשה שרון דרוקר בקבוצה: "המאמן החדש שלנו סייע לכולם להיכנס למערכת מסודרת. עכשיו כל אחד מכיר את התפקיד שלו בקבוצה. הוא עזר לנו. אנחנו צריכים להישאר קבוצתיים ולעשות את כל הפרטים הנכונים וככה נהיה טובים יותר".

הזיכרון שיישאר לאוהדים בישראל: "אני רוצה להיזכר כאדם בעל אופי חזק, מישהו שהוא שחקן קבוצתי שיעשה כל מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח. אני רוצה להיזכר גם בתור בחור טוב מחוץ למגרש. יש הרבה שחקנים מוכשרים, ואני רוצה להגדיר את עצמי כמשהו אחר. להישאר תמיד חיובים ולהיות אהוב על ידי כולם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי