אריה דוידסקו הלך לעולמו, מכבי ת"א נפרדה: "המועדון מרכין ראש"

אריה דוידסקו ומכבי תל אביב
אריה דוידסקו ומכבי תל אביב | אתר רשמי

אבל כבד נפל על הכדורסל הישראלי. דוידסקו, שזכה עם מכבי תל אביב בגביע אירופי וארבעה תארי אליפות, שימש גם כרכז הקורסים במכון וינגייט הלך לעולמו והוא בן 86. הצהובים נפרדו: "איש מקצוע מהמובילים בארץ"

(גודל טקסט)
מאמן העבר אריה דוידסקו הלך הבוקר (שישי) לעולמו בגיל 86. דוידסקו עלה לישראל מרומניה בשנת 1962 ועבד במגוון קבוצות במהלך 23 שנות הקריירה שלו, במהלכן זכה בגביע אירופה לאלופות, 4 אליפויות ו-4 גביעים כעוזרו של רלף קליין במכבי תל אביב בשנים 1976-1980. מלבד הקדנציה אצל הצהובים, הספיק גם לאמן את נבחרת הנוער.


בנוסף, אימן דוידסקו בהפועל חיפה, הפועל חולון, מכבי חיפה, הפועל ירושלים ובית"ר תל אביב, תחנתו האחרונה ב-1985. כמו כן, עבד עם קליין בנבחרת העתודה ובנבחרת הנוער, אותה גם אימן כמאמן ראשי. אחרי פרישתו מונה לרכז הקורסים של בית הספר למאמנים במכון וינגייט.  מכבי תל אביב נפרדה מהמאמן האגדי: "אריה היה מהגורמים המקצועיים המובילים בענף הכדורסל בישראל, אימן קבוצות רבות, שימש שנים רבות כרכז קורסי המדריכים והמאמנים במכון ווינגייט וזכה עם מכבי גם בארבעה דאבלים ברציפות.  מועדון מכבי תל אביב מרכין ראש על לכתו ומשתתף בצער משפחתו ומכריו, יהי זכרו ברוך".  

אריה דוידסקו ז"ל מעביד בפרך את מיקי ברקוביץ', עונת 1979/80 pic.twitter.com/g4IBpDA2DJ

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי