הפועל ת"א ניצחה את נהריה, לימונד נכנס ל-50 הקלעים הגדולים בכל הזמנים

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

הרכז הוותיק הגיע ל-3,568 ב-80:91 של הקבוצה המשתפרת של פרנקו. אשדוד וגרינברג הביסו 74:87 את מכבי חיפה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגת ווינר סל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. במוקדם שבהם מכבי אשדוד הביסה את מכבי חיפה ברוממה. בשעה זו: הפועל תל אביב מול עירוני נהריה.


מכבי חיפה – מכבי אשדוד 87:84 
התנופה של מכבי אשדוד מאז הניצחון על הירוקים בגביע המדינה לפני כחודש נמשכת עם ניצחון שלישי ברציפות בליגה ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. 




עדיין ללא הכוכב דייויד לורי, שאמור לשוב בקרוב, בראד גרינברג לא ריחם על האקסית מהרגע הראשון וסיים את הרבע הראשון ב-15 הפרש. מכאן הירוקים לא באמת התקרבו וזהות המנצחת לא הוטלה בספק אפילו לרגע, והתוצאה בסיום משקרת.


הירוקים של עופר רחימי ממשיכים את הצניחה החופשית עם הפסד רביעי ברציפות ורואים את הקו האדום מתקרב במהירות. זהו גם ניצחון רביעי רצוף של הדולפינים על הקבוצה מהכרמל בכל המסגרות.


עוז בלייזר מול ג'רלד לי (לילך וייס, מנהלת הליגה)
עוז בלייזר מול ג'רלד לי (לילך וייס, מנהלת הליגה)


הפועל תל אביב – עירוני נהריה 80:91

הפועל ת"א עלתה למאזן חיובי כשגברה 80:91 על הקבוצה המתדרדרת מנהריה. שחקניו של דני פרנקו כבר הגיעו לשבעה ניצחונות ובמחזור הבא מחכה להם משחק חוץ סופר מסקרן בפיס ארנה מול האלופה, הפועל ירושלים.


לאורחים מעין שרה שנחלו את ההפסד החמישי ברציפות שלהם בכל המסגרות היה זה הפסד ליגה שמיני מתחילת העונה. במהלך המשחק נרשמה היסטוריה קטנה. רביב לימונד, קפטן הפועל ת"א, שקלע 15 נקודות, נכנס לרשימת 50 הקלעים הגדולים הגדולים בתולדות ליגת העל עם 3,568 נקודות. ליאור אליהו, הוא השחקן הפעיל היחיד הנמצא מעליו בטבלת קלעי כל הזמנים.



האדומים שלטו לחלוטין מתחת לסלים (31:41), הובילה ללא עוררין והיתרון שלה כבר הגיע ל-20 נק'. סוף סוף אפשר היה להבין את הקרדיט הגדול שמעניק המאמן דני פרנקו לגבוה שלו מאט הווארד שהצטיין וסיים כקלע המוביל עם 18 נק', כשגם טוני גפני וג'רל מקניל היו יעילים. בנהריה שפיגרה מהפתיחה התעלה קורי וובסטר (22 נק').

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי