הפועל חולון שבה לפסגה, הפועל ת"א נכנעה בביתה להרצליה

אדריאן בנקס
אדריאן בנקס | עדי אבישי

גלן רייס ג'וניור חזר לפרקט וקלע 32 נקודות ב-74:81 על מכבי חיפה שהעלה את הסגולים למקום הראשון, קבוצתו של אריק שיבק הדהימה בחוץ עם 90:98, עצרה מומנטום אדום וברחה מהמקום האחרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת ווינר סל יצא לדרך הערב (שבת), והבשורה לאחר יום המשחקים הראשון הוא חזרתה של הפועל חולון לפסגה, לפחות עד אשר מכבי תל אביב תפגוש ביום שני את מכבי ראשון לציון, הודות ל-74:81 על מכבי חיפה.

עוד הערב, הפועל תל אביב הניפה דגל לבן בביתה ונכנעה לבני הרצליה 98:90, אחרי שניצחה חמישה מששת המשחקים האחרונים בליגה. לעומת זאת אריק שיבק ושחקניו רשמו ניצחון שני ברציפות, אחרי שעד הערב ניצחו בסך הכל פעמיים בשמונת המחזורים האחרונים.

הפועל חולון – מכבי חיפה 74:81
הסגולים שוב במקום הראשון בליגה, בעיקר הודות ליכולת מופלאה של גלן רייס ג'וניור. נכון, הוא רק חזר מפציעה, אבל על גבו הוא סחב את הסגולים אחרי היעדרות של שני משחקים כשקלע 32 נקודות וקטף 10 כדורים חוזרים. עבור הירוקים מדובר בהפסד שביעי ברציפות בליגה, קבוצתו של עופר רחימי כעת לבדה במקום האחרון עם 20 נקודות בלבד, כשבהמשך המחזור עירוני נס ציונה לכל הפחות תטפס ל-21 נקודות (מארחת ביום שני את מכבי אשדוד).

גלן רייס ג'וניור היה היחיד בהפועל חולון שקלע בספרות כפולות, כאשר גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וטו הולוואי הוסיפו 9  נקודות כל אחד בדרך לניצחון שלישי ברציפות. במכבי חיפה בלטו אנחל רודריגז (13 נקודות), רג'י באקנר ועוז בלייזר עם 12 נקודות כ"א.


גלן רייס ג'וניור. חזר לפרקט בסערה (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)


הפועל תל אביב – בני הרצליה 98:90

דווקא אחרי שניצחה חמישה מששת המשחקים האחרונים בליגה, שלושה ברציפות ועלתה למקום הרביעי, המארחת נעצרה בבית מול בני הרצליה מהתחתית, שבזכות הניצחון ברחה מהמקום האחרון והשאירה שם את מכבי חיפה לבדה.

לעומת זאת, בני הרצליה הצליחה במחזור שעבר לעצור את רצף הפסדי הבית עם 69:72 על עירוני נהריה והערב רשמה ניצחון שני ברצף ועוד בהיכל בתל אביב. ג'רל מקניל עם 25 נקודות ואדריאן בנקס עם 22 נקודות הובילו את האדומים, אבל ג'ף אדריאן התפוצץ עם 25 נקודות משלו וזכה לסיוע של ברנדון וטריש (17 נק') ודומיניק ארצ'י (14 נק') בדרך לניצחון המשכנע.


דני פרנקו. המומנטום נעצר דווקא מול בני הרצליה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי