מאור: "נאחל לחולון בהצלחה". פניני: "בגמר אהיה לחוץ יותר"

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים סיכם לאחר ההפסד בחצי גמר הגביע: "אף אחד לא חף מטעויות, גם לא אני. נתחרה עם מכבי ת"א על האליפות". דן שמיר: "מפחיד לשחק נגד גלן רייס ג'וניור. הוא מהטובים והמגוונים שהיו פה"

(גודל טקסט)

הפועל חולון חזרה הערב (שני) למעמד גמר גביע המדינה לראשונה מאז 2009, אז היא ניצחה את מכבי חיפה וזכתה בתואר האחרון שלה. הפועל ירושלים מנגד, תמשיך לחכות לגביע ראשון מאז 2008, אז דן שמיר עוד עמד על הקווים שלה.

"התחלנו את המשחק ממש טוב", אמר דן שמיר. "ברבע השני איבדנו את קור הרוח שלנו. גם קבוצה כמו שלנו צריכה לשחק בהיגיון. מה שקרה במחצית לא קשור אליי. יש לנו כל מיני דמויות מעניינות. והם ביקשו דקה-שתיים לבד וזה היה חלק ממה שעשה את ההבדל".

על גלן רייס: "אני מניח שיותר מפחיד לשחק נגדו מאשר להיות בצד שלו. הוא אחד הטובים והמגוונים שהיו פה. זה לא השחקן הראשון שאנחנו נותנים לו חופש. כדורסל זה לא מדע טילים. יש שחקנים שפשוט צריך לתת להם לשחק. גם הדברים שנראים לא טוב מגיעים ממקום טוב. הוא בחור תחרותי".

ההגנ
ה: "הגו טו גאי ההגנתי שלנו פצוע. היום חנן קולמן החליף אותו והראה הרבה נוכחות. הוא אחד מהשחקנים האלה שאתה סומך עליהם שהם בצד שלך".


שמיר. היה לו על מי לסמוך (עדי אבישי)

גיא פניני הוסיף: "התחלנו בסערה. ברבע השני התפרקנו, משהו שלא קרה לנו כל העונה. חיכיתי להפסקה. כשנכנסנו לחדר ההלבשה שמנו הכל על השולחן ועלינו חיוביים ומחוברים".


החיבור בקבוצה
: "הקבוצה הזאת שמחה, הרבה בגלל הניצחונות. כיף לנו לשחק ביחד. אומרים שאנחנו משחקים כמו בליגת קיץ, אבל זה היופי שלנו. קשה להתכונן אלינו".

היריבות מול ירושלים: "תמיד יש יריבות ביני לירושלים והאולם הזה קרוב אליי. הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות עוד צעד לעבר זכייה בגביע".


חולון חוגגת. 40 דקות מתואר ראשון לאחר תשע שנים (דני מרון)

המפגש מול מכבי: "כנראה שביום חמישי אהיה נרגש ולחוץ עוד יותר. אני עדיין עם האמוציות של המשחק הזה. אבל אני בטוח שביומיים הקרובים זה יצוף. זה סרט טוב".

מהעבר השני קיילין לוקאס היה נראה מאוכזב: "ירדנו בתחושה. אנחנו חייבים לוודא שאנחנו מרימים את הראש. גלן רייס שחקן גדול, היינו צריכים להישאר איתו. זה לא קרה".

ההשפעה על הליגה: "אנחנו עדיין טובים. כמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות. נצטרך להשתפר". 

המאמן מודי מאור אמר בסיום: "כל הכבוד לחולון. היא הייתה הקבוצה היותר טובה היום והגיעה לה לנצח. נאחל לה בהצלחה בגמר".

הסיבות להפסד: "לא הצלחנו להגיב בריצה של חולון, אבל לא התפרקנו. נצטרך ללמוד מזה באמצע הרבע השלישי איבדנו את הדרך שלנו".


מודי מאור. "לא התפרקנו, לחולון הגיע לנצח" (עדי אבישי)

על הלפרין: "במשחקים כאלה צריכים ללכת עם רוטציה מסיימת. מצ' אפים הגנתיים כאלה ואחרים גרמו שיותם לא ישחק. הוא עוד ישחק הרבה ויתרום. לא הייתה שום שיחה שבה אמרו שהישראלים צריכים להוביל. רצינו להיות הגנתיים מול היכולת ההתקפית של חולון. יותם לא איבד את מקומו בקבוצה".


ההשפעה שלו על המשחק
: "אני לא זוכר את כל מה שקרה אחרי פסקי הזמן. התפקיד של השחקנים הוא לקלוע. אף אחד לא חף מטעויות, גם אני לא. החוכמה ללמוד מזה. אני לא מרגיש שאני לא מכין את השחקנים טוב מבחינה מנטאלית".


מאבק האליפות
: "חד משמעית אנחנו יכולים להתחרות עם מכבי וחולון ולהתמודד על הכל. דייסון הוא לא השחקן היחיד שלנו, כשיהיה שטף התקפי עוד שחקנים יבואו לידי ביטוי. השחקנים שלנו מתאמצים ומנסים ורוצים לתת הכל. לא הפסדנו בגלל שחקן כזה או אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי