הפועל גלבוע/גליל החתימה את ג'קורי וויליאמס

ג'קורי וויליאמס
ג'קורי וויליאמס | האתר הרשמי

הקבוצה הצפונית צירפה את הפורוורד האמריקאי (23, 2.03 מ'), שנבחר אשתקד לשחקן העונה בקונפרנס USA במכללות וקלע העונה 15.4 נקודות בליגת הפיתוח

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של ג'קורי וויליאמס עד תום העונה. הפורוורד האמריקאי בן ה-23, שמתנשא לגובה 2.03 מטרים וישחק לראשונה מחוץ לארה"ב, יהיה הזר השמיני והאחרון שרושמים האדומים מגן נר העונה. הוא צפוי להצטרף לקבוצה בשבוע הבא ולהשלים את מצבת הזרים שלה.

וויליאמס שיחק שלוש שנים באוניברסיטת ארקנסו, בה שיתף פעולה בין היתר עם מייקל קוואלס ששיחק בגלבוע/גליל אשתקד. לפני עונתו האחרונה במכללות עבר למידל טנסי, בה הרשים מאוד עם 17.3 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק, שהקנו לו את תואר שחקן העונה בקונפרנס USA. הוא הגיע עם הקבוצה לסיבוב השני של טורניר המכללות, בו רשם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים בהפסד לבאטלר.

בקיץ האחרון, לאחר שלא נלקח בדראפט, הוא נבחן במדי גולדן סטייט ווריירס וקליבלנד קאבלירס ששלחה אותו לקבוצת ליגת הפיתוח שלה, קאנטון צ'ארג'. ב-49 משחקים העונה בג'י-ליג רשם הפורוורד 15.4 נקודות, 7.6 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים ו-0.6 חסימות, עם דיוק של 54 אחוזים מהשדה ו-61 אחוזים מהקו ב-31 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי