שבת בליגת העל: חולון מחפשת ניצחון היסטורי על ירושלים

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

הפועל חולון אחרי רצף של שבעה ניצחונות, תארח באולמה הגועש את הפועל ירושלים. האורחים עם מאזן של 44:45 במשחקיה בעונה הסדירה בליגה מול המארחת. וגם: הדרישה של המנהלת

(גודל טקסט)

מוליכת ליגת העל ומחזיקת הגביע, הפועל חולון, תארח בשבת ב-20:30 את האלופה הפועל ירושלים בפתיחת משחקי המחזור ה-21. בעונה הרגילה במסגרת הליגה, נפגשו הקבוצות עד כה 89 פעמים והמאזן הוא 44:45 להפועל ירושלים. במשחקי הבית של חולון: 14:30 לזכותה.

הפועל חולון גברה על הפועל ירושלים העונה בחצי גמר גביע המדינה, אבל האלופה ניצחה בשני מפגשי הליגה האחרונים ביניהן. חולון השוותה במחזור שעבר את רצף השיא שלה העונה בליגה: שבעה ניצחונות. בפעם הקודמת שהיא עמדה על רצף דומה, היא נוצחה בירושלים. בנוסף, הסגולים ניצחו בכל תשעת משחקי הבית האחרונים שלהם בליגה ואם ינצחו שוב, הם יבטיחו את המקום הראשון בסיום הסיבוב השני.

קורי וולדן ימשיך להיעדר, אך הוא ממשיך בתהליך השיקום ועשוי לחזור בפתיחת הסיבוב השלישי. בחולון מצפים לכ-4,500 אוהדים ביציעים מול היריבה מהבירה.

בשל האירועים במשחק הקודם מול מכבי תל אביב, המנהלת דורשת מחולון להציב פרספקס מסביב לספסל האורחת או לסגור את שתי השורות הראשונות הסמוכות לספסל. אם לא תעשה זאת, היא תשלם קנס.


הרבה תלוי בו. גלן רייס ג'וניור (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי